Ik heb ook een relatiequote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik dacht, de rest van het topic - een paar uitgezonder misschien - die rijgt de ene na de andere jongen aan z'n ehm... Of nou ja, bij jou zit het weer iets anders natuurlijk, maar je snapt het wel.
Alleen valt dat dus tegen..
maar dan je je dus voor een ieder van ons ook nog een in memoriam schrijven, of kunnen we dat nu al aan Waxxer vragen ?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, nou ok dan doe ik het in 1492
Dan open ik dat topic wel (zal wel moeten) en sluit ik dramatisch de hekken
I also concur with THAT!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te weinig homo's voldoende Leuk... dát is het..
Lekker voor mquote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan morgen die arme Portugees alleen in de bios maar wachten op jouw![]()
Lief excuusquote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te weinig homo's voldoende Leuk... dát is het..
'k Vind het gewoon raar ook dat ik ruim 5 jaar geleden bijna elk weekend wel een zoenbaar iemand kon vinden op de dansvloer enzo, terwijl ik nu nog maar hoogst zelden iemand zie met wie ik het überhaupt zou willen. I must've changed...quote:
*mept CDP* Stop it!quote:
Voortbordurend op mijn stelling van enkele weken geleden, dat je smaak meegroeit met je eigen leeftijd: zou het misschien kunnen dat jouw leeftijd, inmiddels de dertig gepasseerd, een steeds grotere discrepantie begint te vertonen met wat je op de 'dansvloer' aantreft?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het gewoon raar ook dat ik ruim 5 jaar geleden bijna elk weekend wel een zoenbaar iemand kon vinden op de dansvloer enzo, terwijl ik nu nog maar hoogst zelden iemand zie met wie ik het überhaupt zou willen. I must've changed...
quote:
Typisch is dat he? De meesten die ik ontmoet annoy me.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het gewoon raar ook dat ik ruim 5 jaar geleden bijna elk weekend wel een zoenbaar iemand kon vinden op de dansvloer enzo, terwijl ik nu nog maar hoogst zelden iemand zie met wie ik het überhaupt zou willen. I must've changed...
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je sportschoolhunk?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Typisch is dat he? De meesten die ik ontmoet annoy me.
Ben praktisch nooit geïnteresseerd in iemand.
Te kritisch?
Ik denk dat hij bang voor me isquote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je sportschoolhunk?
Mja, dat zou kunnen. Er zijn überhaupt meer 20'ers dan 30'ers op de dansvloer, en er zijn meer aantrekkelijke 20'ers dan aantrekkelijke 30'ers.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
Voortbordurend op mijn stelling van enkele weken geleden, dat je smaak meegroeit met je eigen leeftijd: zou het misschien kunnen dat jouw leeftijd, inmiddels de dertig gepasseerd, een steeds grotere discrepantie begint te vertonen met wat je op de 'dansvloer' aantreft?
Hij houdt angstvallig op je gay.nl profieletje bij wanneer je 's avonds off-line gaat en rent dan snel de sportschool uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang voor me is
Te lui?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Sunjammer het volgende:
Ben praktisch nooit geïnteresseerd in iemand.
Te kritisch?
Zoiets denk ik ghehehe...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hij houdt angstvallig op je gay.nl profieletje bij wanneer je 's avonds off-line gaat en rent dan snel de sportschool uit?![]()
Te lui? Neuh... ik hou het op iets te kritisch...quote:
Ik denk dat 'niet geïnteresseerd zijn' al snel te maken heeft met 'te lui' zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef Sunjammer het volgende:
Te lui? Neuh... ik hou het op iets te kritisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |