* wegduik *quote:
Ja, maar dan nog. Ik dacht, de rest van het topic - een paar uitgezonder misschien - die rijgt de ene na de andere jongen aan z'n ehm... Of nou ja, bij jou zit het weer iets anders natuurlijk, maar je snapt het wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie toch? Of mis ik nu heel erg iets wat er onder droogstaan verstaan wordt?
Mijn GOD het is waar wat ze zeggen over forum-postersquote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus 66% staat al maanden of jarenlang droog?
Maar wel schattig.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn GOD het is waar wat ze zeggen over forum-posters
Het ZIJN de meest sociaal gehandicapte nerds ter wereld
Ik ben niet gehandicapt!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speaking of which...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Ah, jij kan als hormoonhomo het sletgehalte van dit topic vast wel een beetje omhoog schroeven.quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben niet gehandicapt!
Ik ben geen nerd!
Ik ben niet sociaal!.
Is het eigenlijk niet ontzettend triest dat een 14-jarige het gehalte moet/kan opschroeven?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah, jij kan als hormoonhomo het sletgehalte van dit topic vast wel een beetje omhoog schroeven..
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah, jij kan als hormoonhomo het sletgehalte van dit topic vast wel een beetje omhoog schroeven..
En het is nog triester dat die 14-jarige rukpukje moet zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het eigenlijk niet ontzettend triest dat een 14-jarige het gehalte moet/kan opschroeven?
Je doet nu net alsof nerds niet kúnnen sletten, maar wél willen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Is het eigenlijk niet ontzettend triest dat een 14-jarige het gehalte moet/kan opschroeven?
Wat zijn we eigenlijk triestquote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het is nog triester dat die 14-jarige rukpukje moet zijn..
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof nerds niet kúnnen sletten, maar wél willen..
De relneger van de famieljie?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
Nee hoor.. Ik heb fijn op de bank zitten mekkeren met de Antilliaanse halfbroer van mijn zus. Dus aan de andere kant zeg maar. Enzo.
En dan morgen die arme Portugees alleen in de bios maar wachten op jouwquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn we eigenlijk triest
Zullen we in 1491 en gezellige massale zelfmoord doen?
Nee, de aardigste.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De relneger van de famieljie?
Uhm, nou ok dan doe ik het in 1492quote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan morgen die arme Portugees alleen in de bios maar wachten op jouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |