Poetsen met paradontax werkt ook. Maar moet ik er niet steeds op bijten, godverdegodverquote:Op woensdag 14 december 2005 23:31 schreef Sunjammer het volgende:
@ wonderer: flesje Pyralvex kopen... en na het tandenpoetsen spoelen met Listerine... na 2 dagen ben je ze kwijt.
mooie armbandjequote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* GJ pompt maar weer wat Charlie t topic in
als SetS er op komt gaat ie uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
m'n huisgenoten en ik probeerden de mes uit de tv te gooien omdat sex & the city erop kwam.. (dan valt ie uit) maar het is nog niet gelukteerst lepels, vorken en portomonnees, kaarsen, schoenen, onderzetters, jassen, en zelfs het laadje van de tafel maar het mocht allemaal niet baten
de knop is lam dus moet vastgezet worden, dat doen we altijd met een mesquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
als SetS er op komt gaat ie uit?
en wat met dat mes?
ik kon mijn huisgenoot nog net tegenhouden om de kerstboom te gooienquote:
"volgt het goede idee van Ang3l" en ligt er vandaag eens voor 12 uur in"quote:
Hooi vlarpiequote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
kameleon.. das rotterdam?
( ik dacht aan een april achtige club)
Yes.. iets té gezellig.. niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn op woensdag in de kroeg. Nog een oude bekende gezien, leuk!quote:
Het kan nooit TE gezellig zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yes.. iets té gezellig.. niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn op woensdag in de kroeg. Nog een oude bekende gezien, leuk!
bruinwerkerscaféquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bruincafe achtig iets.. voor homozzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |