Ach het beste (de hoeren) zullen ze denk ik wel als laatste laten zien, het toetje van de uitzending zeg maar.quote:
Komt vast ook nog wel op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet werken en de videorecorder is kapot![]()
Nee, een slet. Ze vraagt er niets voor. Behalve voor strippen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Radegast het volgende:
Kira Eggers is dus wel een hoer?
Voetbal is dan toch al afgelopen om 22:40?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ja doe ik ook, wil wel Heerenveen zien. Raar toch weer dat ze dat tegenover een voetbalwedstrijd programmeren.
Laat ik je weten als ik straks de video heb bekeken.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
Morgen kijk ik naar de video. Hoe was het ?
Aardig, maar ik vond het niet bijzonder.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
Morgen kijk ik naar de video. Hoe was het ?
weet ik niet maar wel dat die op uitzending gemist staat:quote:Op donderdag 15 december 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
helemaal vegeten, komt er nog een herhaling?
Precies, op zich kon ik de personen die hem ophemelden of afserveerden op zich nog wel pruimen, maar de docu werd gewoon een stuk zwakker doordat Van Gaal niet aan het woord kwam.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Van Gaal wordt een beetje als zielige figuur neergezet.
Slachtoffer van zijn omstandigheden en de tijdgeest.
Commentaar tussendoor van Johan de Snor is helemaal beneden alle peil, vind ik.
Absoluut nergens op slaand en te veel aan het woord.
Zwakke docu, waarbij het hoofdpersoon zelf geen kans kreeg om commentaar te geven.
Soort This is you´re live zonder weer weerwoord.
Gemiste kans van de docu/makers.
Zonder dat Louis een weerwoord kon geven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Derksen erin deed, die zat alleen maar een persoonlijke vete uit te vechten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |