http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
Is de laatste uitzending van Jensen misschien nog ergens te bekijken?
ja ik heb al gekeken, maar kan hem daar niet vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Er staan alleen maar fragmenten op, niet hele uitzendingen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken, maar kan hem daar niet vinden.
Ik niet, maar ik hoorde van mensen zeggen dat er herhalingen waren plus overzichten van het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Spindoc het volgende:
Wie heeft er op oudejaarsavond nog naar Jensen gekeken? Ik heb het namelijk gemist. Was het nog boeiend of waren het weer herhalingen?
Herhaling.. Shakira was te gastquote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Spindoc het volgende:
Wie heeft er op oudejaarsavond nog naar Jensen gekeken? Ik heb het namelijk gemist. Was het nog boeiend of waren het weer herhalingen?
werd een beetje gek van al die herhalingen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik hoorde van mensen zeggen dat er herhalingen waren plus overzichten van het afgelopen seizoen.![]()
Zit jij in de verkeerde topicquote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef edje34 het volgende:
[..]
werd een beetje gek van al die herhalingen.
Zou Adje in het nieuwe seizoen komen??
Daarom vraagt ie of hij volgend seizoen komt.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit jij in de verkeerde topicAdje is nooit bij Jensen geweest !!
quote:Na de successen van Big Brother, gooit het programma het nu over een andere boeg. 'Geen gehang op de bank of gelummel in de tuin' lezen we in Privé. Big Brother wordt namelijk een hotel. De bediening, het koken en schoonmaken gebeurt door de bewoners. En dat zijn deze keer BN'ners. Het 'hotelpersoneel' zal bestaan uit Viola Holt, Gert Timmerman (Gert en Hermien), man/vrouw Kelly, rondborstige Monique Sluyters, oud BB winnaar Bart, Bonnie StClaire en Frank Awick (wie??). Het idee is om met het hotel geld op te halen voor een goed doel en daar willen deze BN'ners zich best 6 weken voor laten opsluiten. Viola Holt heeft zich inmiddels als goede gastvrouw ontpopt. Ze nodigt haar aartsrivaal Robert Jensen hartelijk uit om eens te komen logeren. Hoewel Viola een aanklacht heeft ingediend tegen Jensen vanwege zijn publiekelijke pesterijen, 'Mag hij van mij een nachtje langskomen om hier te slapen. Ik zou het prachtig vinden als hij met een grote bos bloemen binnen zou komen stappen,' zegt ze in Privé. Vanaf 12 januari is op Talpa te zien of Jensen op dit voorstel ingaat.
quote:Late night talkshow 'Jensen' terug op RTL 5
De late night talkshow van Robert Jensen is vanaf 20 februari weer terug op televisie. De dagelijkse talkshow 'Jensen' is vanaf dat moment weer elke doordeweekse dag tussen 22.30 uur en 23.15 uur te zien op RTL5.
Afgelopen seizoen keken dagelijks gemiddeld een half miljoen kijkers naar Jensen die samen met zijn (stille) aangever Jan Paparazzi regelmatig bekende gasten in de talkshow ontvangt. Daarnaast is Jensen ook nog regelmatig te horen op Yorin FM tussen 14.00 en 18.00 uur in het radioprogramma 'Jensen in de Middag'. [Radio.NL]
Robert, komt 20 februari terug met zijn dagelijkse show op RTL5 !quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Spindoc het volgende:
Jensen vertrekt waarschijnlijk alsnog bij Yorin FM. Hij heeft inmiddels enkele gesprekken met de SBS-leiding (lees: Eric van Stade) achter de rug en men komt er maar niet uit. SBS eist dat Jensen vaker aanwezig is en zijn programma's zoveel mogelijk live presenteert. De deejay zelf stelt echter dat dat vrijwel onmogelijk is vanwege zijn dagelijkse tv-show. Inmiddels is al enige tijd Frank Dane te horen in de middag bij Yorin FM.
Ik heb dat ook maar van een bron gelezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef Spindoc het volgende:
Misschien had ik het anders moeten stellen:
SBS eist dat Jensen in het vervolg vaker aanwezig is en zijn programma's zoveel mogelijk live presenteert.
Zijn dat herhalingen van Jensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Urquhart het volgende:
Frank Dane (de broer van Robert) is inmiddels vertrokken naar Slam FM.
Maar vanaf maandag is Jensen weer terug om 22:30 uur elke werkdag
Nee het nieuwe seizoen begint dan weerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn dat herhalingen van Jensen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Urquhart het volgende:
Maar vanaf maandag is Jensen weer terug om 22:30 uur elke werkdag
Weet je wie bij Jensen komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee het nieuwe seizoen begint dan weer
Nog niet precies voor maandag, maar deze staan voor de komende tijd wel op de planner: Catherine Keyl, Natascha Froger, Filemon Weselink, Henkjan Smits, Patty Brard en Ome Henkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wie bij Jensen komt.![]()
quote:Robert Jensen te gast bij Hans Kazàn & Magic Unlimited
Robert Jensen zal binnenkort te gast zijn bij het Tros programma van Hans Kazàn & Magic Unlimited. Wekelijks komen bekende Nederlanders langs om een potje te goochelen met Hans Kazàn. Op 11 maart is Robert aan de beurt en hij zal ongetwijfeld willen weten hoe die trucs nou in elkaar zitten.
Hans Kazàn & Magic Unlimited, 11 maart 19:30 Nederland 2
Je zou helemaal niet zeggen dat het zijn broer is, als je hem ziet. Maar zijn stemgeluid is op de radio vrij wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Robert een knappe broer overigens Frank DaneIk zag hem bij Boulevard,
![]()
Uiterlijk inderdaad niet, maar de stem wel ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je zou helemaal niet zeggen dat het zijn broer is, als je hem ziet. Maar zijn stemgeluid is op de radio vrij wel hetzelfde.
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef dvdfreak het volgende:
Welke gasten komen er?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Urquhart het volgende:
Nog niet precies voor maandag, maar deze staan voor de komende tijd wel op de planner: Catherine Keyl, Natascha Froger, Filemon Weselink, Henkjan Smits, Patty Brard en Ome Henk
Oftewel herhalingen van vorig seizoen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Gasten maandag en dinsdag
Vandaag:
- Henk-Jan Smits
- Ronnie van Veen (Jackson look-a-like uit de Idols-auditie)
Dinsdag:
- Kim Holland
- Koert-Jan de Bruijn
Tja, hij heeft altijd wel rij met "vaste gasten"quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Oftewel herhalingen van vorig seizoen.![]()
Volgens mij ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Oftewel herhalingen van vorig seizoen.![]()
Er is natuurlijk ook maar een select groepje bn-ers die bij jensen op de bank willen zitten. Dus dan kom je bij zoveel afleveringen weer bij dezelfde personen uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Maar Robert nodigt vaak dezelfde gasten uit![]()
Daar heb jij ook wel gelijk in.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook maar een select groepje bn-ers die bij jensen op de bank willen zitten. Dus dan kom je bij zoveel afleveringen weer bij dezelfde personen uit.
Ome Henk is zo triest dat het grappig wordtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef Cool_Runner het volgende:
zijn niet echt topgasten. Ome Henk...wtf![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ome Henk is zo triest dat het grappig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |