Vanavond lijkt mij inderdaad niks.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaag lijkt me minder idd
Morgen en donderdag daar in tegen weer welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond lijkt mij inderdaad niks.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef edje34 het volgende:
[..]
Morgen en donderdag vrijdag daar in tegen weer wel
Ik heb er niks van gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef BVO het volgende:
Ik vond het wel leuk gisteren.
Mogen ze van mij de Tokkies herhalenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef partyyboyy het volgende:
Nog 2 uitzendingen.
Zal het gaan missen 'savonds
Suze Mensquote:Op donderdag 15 december 2005 18:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was gisteren ''Het Kind Van '' bij Jensen ?
quote:De ontzettend grappige Robert Jensen moet mogelijk voor het hekje komen wegens het beledigen van de oerlelijke Viola Holt. Een woordvoerder van RTL Nederland bevestigde dat het Openbaar Ministerie onderzoek doet naar de mogelijkheden voor een zaak tegen Jensen. Holt heeft een aanklacht ingediend tegen de lolbroek wegens het maken van denigrerende opmerkingen over haar in zijn show. Holt zou naar eigen zeggen drie jaar lang depressief zijn geweest als gevolg van de vernederingen van Jensen. Zij schrijft daar momenteel een boek over, getiteld "Het Jensen-effect".
>> http://www.nieuwnieuws.nl(...)aak_tegen_jense.html
Ik heb maar half uurtje van uit mijn slaapkamer gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Frans Bauer was echt leuk gisteren
Ik heb er echt om moeten lachen
Leuke uitzending
ik heb het ook ijn bed gekeken, toen Frans ging zingen heb ik de TV maar uit gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb maar half uurtje van uit mijn slaapkamer gekeken.
En daarna naar Paul de Leeuw.
Was leuk bij Jensen.
Ik kijk wel een keer op internet naar de uitzending met Frans Bauer
Gisteren was echt top,maar vanavond word het nog beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke uitzending met Frans![]()
Hij kwam nog even scherp uit de hoek, met z'n Bonnie St Claire grap
Vanavond Kelly, Bonnie en Herman
mooi dik is niet lelijk, maar zij is ook nog eens lelijk!!!!!!!!! Ook als ze slank was geweest was ze lelijk geweest, ze is echt zo eng!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien is ze natuurlijk ook dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |