abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33128085

[ Bericht 100% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 16-12-2005 11:17:35 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:19:56 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33128173
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus stel nu dat iemand hier op Fok! jou vermoord omdat hij jouw posts irritant vindt, dan bewijst dat dat jij verkeerd bezig was?
Natuurlijk niet, ik projecteer die stelling alleen op Hirsi Ali omdat zij een veel grotere verantwoordelijkheid heeft. We zijn totaal niet te vergelijken, en ik wens dan ook niet om met haar vergelijken te worden, op welke grond dan ook.

Ik ben tegen moord.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33128182
leuk topic is dit
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33128277
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, ik projecteer die stelling alleen op Hirsi Ali omdat zij een veel grotere verantwoordelijkheid heeft. We zijn totaal niet te vergelijken, en ik wens dan ook niet om met haar vergelijken te worden, op welke grond dan ook.

Ik ben tegen moord.

²
Je stelling ging over ZIJN getroll en procoveer. Hirsi Ali is geen man, dus je stelling ging niet over haar, maar over Van Gogh.

Ik vind het trouwens wel met twee maten meten. Dus als je meer verantwoordelijkheid hebt is het je eigen schuld als je wordt neergestoken om je uitspraken, maar als jij wordt neergestoken om je uitspraken, dan is het niet je eigen schuld?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33128361
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn dood heeft bewezen dat hij verkeerd bezig was met zijn getroll en geprovoceer, niets meer en niets minder.

Ik ben tegen moord.

²
Inderdaad weer een voorbeeld van een reactie die kant nog wal slaat.

ZIjn dood bewijst dat er ziekelijke mensen zijn , die zich het recht nemen een ander in de naam van de Islaam het leven te nemen.

Dat bewijst het
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:30:53 #286
13462 BansheeBoy
pi_33128500
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je stelling ging over ZIJN getroll en procoveer. Hirsi Ali is geen man, dus je stelling ging niet over haar, maar over Van Gogh.
Ja klopt, zowel Hirsi Ali als Theo van Gogh hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ze hebben beiden aangetoond dat ze niet met deze verantwoordelijkheden om kunnen
gaan. Vooral Theo van Gogh walste als een olifant door de porseleinkast, totaal geen visie of nuancering.
quote:
Ik vind het trouwens wel met twee maten meten. Dus als je meer verantwoordelijkheid hebt is het je eigen schuld als je wordt neergestoken om je uitspraken, maar als jij wordt neergestoken om je uitspraken, dan is het niet je eigen schuld?
Het is niet alleen je eigen schuld, de dader in kwestie gaat uiteraard niet vrijuit, daar hebben we gelukkig het strafrecht voor, het gaat mij meer om het feit dat Ayaan bewust anderen in een gevaarlijke situatie brengt, een politica met hersens zou haar mening wel mogen ventileren maar doet dat op een genuanceerde onderbouwde manier, op een manier en in een stijl waarmee je wat kunt bereiken. Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 16-12-2005 11:31:34 (Ik ben tegen moord.) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33128623
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²
Dat is een denkfout... de dader.. die is de enige die schuld draagt.

Wat mij ergert is dat bepaalde moslims die ik spreek wel de moeite nemen om schande te spreken van Hirsi Ali.

Maar niet de moeite nemen om met dezelfde inzet en passie de moordenaar van van Gogh te veroordelen.

Daarover maak ik me zorgen.

Het geeft aan dat die moslims gewoon niet begrijpen hoe het in nederland werkt.
pi_33129133
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is niet alleen je eigen schuld, de dader in kwestie gaat uiteraard niet vrijuit, daar hebben we gelukkig het strafrecht voor, het gaat mij meer om het feit dat Ayaan bewust anderen in een gevaarlijke situatie brengt, een politica met hersens zou haar mening wel mogen ventileren maar doet dat op een genuanceerde onderbouwde manier, op een manier en in een stijl waarmee je wat kunt bereiken. Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²
Weet je, zoals je het hier schrijft, ben ik het grotendeels gewoon met je eens. Maar je moet niet vergeten dat van Gogh ook een vrije wil had. Zelfs al had Hirsi Ali hem willens en wetens in een gevaarlijke situatie gebracht, ze heeft hem nooit gedwongen; Theo had altijd nee kunnen zeggen.

Ik vind wel dat Jojo_ut_grun een goed punt aanhaalt. Het is niet zozeer de kritiek op Hirsi Ali die me stoort, die vind ik grotendeels terecht. Maar op een of andere manier zet jij in je posts, bewust of onbewust, een toon neer waardoor ik het gevoel krijg dat je de moordenaar van van Gogh gewoon gelijk geeft. Je kritiek richt zich voornamelijk op Hirsi Ali, terwijl je kritiek op Mohammed B. beperkt blijft tot een zinnetje als "Ik ben tegen moord "
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33129350
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Seneca het volgende:

[..]

Weet je, zoals je het hier schrijft, ben ik het grotendeels gewoon met je eens. Maar je moet niet vergeten dat van Gogh ook een vrije wil had. Zelfs al had Hirsi Ali hem willens en wetens in een gevaarlijke situatie gebracht, ze heeft hem nooit gedwongen; Theo had altijd nee kunnen zeggen.

Ik vind wel dat Jojo_ut_grun een goed punt aanhaalt. Het is niet zozeer de kritiek op Hirsi Ali die me stoort, die vind ik grotendeels terecht. Maar op een of andere manier zet jij in je posts, bewust of onbewust, een toon neer waardoor ik het gevoel krijg dat je de moordenaar van van Gogh gewoon gelijk geeft. Je kritiek richt zich voornamelijk op Hirsi Ali, terwijl je kritiek op Mohammed B. beperkt blijft tot een zinnetje als "Ik ben tegen moord "
Op welke punten geef je hem nou precies gelijk dan?

Naar mijn mening is hersi ali altijd heel erg genuanceert en denkt ze heel goed na over wat ze zegt.

Ik heb haar nog nooi op een niet genuanceerde, goed onderbouwde uitspraak kunnen betrappen.

Het problematische is, dat ze mensen een spiegel voorhoudt. En dat kan voor sommige pijnlijk zijn..

en die voelen zich dan vernedert en gekrenkt...

Maar dat betekend niet dat ze ongenuanceert is, of dat het haar gaat om het simpelweg kwetsen.
pi_33129465
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben tegen moord.

²
Wel je bent het levende bewijs van dat wat Hirsi zegt ook waar is
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33129504
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Op welke punten geef je hem nou precies gelijk dan?

Naar mijn mening is hersi ali altijd heel erg genuanceert en denkt ze heel goed na over wat ze zegt.

Ik heb haar nog nooi op een niet genuanceerde, goed onderbouwde uitspraak kunnen betrappen.

Het problematische is, dat ze mensen een spiegel voorhoudt. En dat kan voor sommige pijnlijk zijn..

en die voelen zich dan vernedert en gekrenkt...

Maar dat betekend niet dat ze ongenuanceert is, of dat het haar gaat om het simpelweg kwetsen.
Ik moet weer aan de slag. Kom hier op terug!
pi_33130257
quote:
In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer.[b]Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp."
Dit is precies het probleem van Hirsi Ali in een notendop: ze zit er maar voor één onderwerp.... Ze is geen volksvertegenwoordiger.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:25:22 #293
3542 Gia
User under construction
pi_33130271
Ach, men moet zich niet zo gauw gekwetst en beledigd voelen. Tegenwoordig mag er niks meer gezegd worden, want er is altijd wel iemand die daardoor gekwetst kan zijn. Mensen moeten eens wat vaker gewoon de schouders ophalen en denken: Laat maar kletsen, hij weet niet waar hij het over heeft. Of gewoon de tv op een andere zender als je iets niet wilt zien.

Er is hier ik weet niet hoeveel commentaar op HA, van moslimzijde. Dus schijnbaar volgen ze precies wat ze zegt en doet. Is ze toch interessant?

Als je nu niet naar haar luistert, dan hoor je niet wat zij zegt en kun je niet gekwetst worden.

Tip?
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:26:51 #294
13462 BansheeBoy
pi_33130321
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wel je bent het levende bewijs van dat wat Hirsi zegt ook waar is
Doe ik aan vrouwenonderdrukking? Ben ik tegen mensenrechten? Ben ik voor vrouwenbesnijdenissen? Neen, driewerf nee. Dus dit zinnetje van je is toch echt kolder. Hirsi Ali is zelf besneden, dat is de hele reden van haar hetze, laat haar in Somalië deze hetze voeren, daar kunnen ze er nog wat mee.

²
pi_33130714
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dit is precies het probleem van Hirsi Ali in een notendop: ze zit er maar voor één onderwerp.... Ze is geen volksvertegenwoordiger.
ze is gekozen door het volk..

dus een volksvertegenwoordiger

dat heet democratie.. moeilijk begrip he.. dat wist jij nog niet

ik heb op haar gestemd... en met mij heel veel nederlanders.. dat is de reden dat ze in de tweede kamer zit

jij bepaald niet, wie een volksvertegenwoordiger is.. dat doet het volk
pi_33130761
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doe ik aan vrouwenonderdrukking? Ben ik tegen mensenrechten? Ben ik voor vrouwenbesnijdenissen? Neen, driewerf nee. Dus dit zinnetje van je is toch echt kolder. Hirsi Ali is zelf besneden, dat is de hele reden van haar hetze, laat haar in Somalië deze hetze voeren, daar kunnen ze er nog wat mee.

²
Het gaat om figuren in Nederland die hun vrouwen dwingen in jute zakken rond te lopen of anderszins bedekt, figuren in nederland die zich met eerwraak bezighouden, en in Nederland wonende en geboren meisjes en vrouwen die tijdens vacantie evntjes dichtgenaaid worden.

Het gaat om figuren in nederland die hun achterhaalde normen en waarden op een vrije westerse samenleving proberen te drukken.

Om je eigen woorden aan te halen. Mohammed is al jaren koud en stijf, hij intresseert me niet en ik wil dus ook niets te maken hebben met de achterhaalde denkwijze van dat lijk.

En Hirsi staat daar gelukkig voor op, die vrouw is een heldin
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33130792
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
ja dus.. jij doet wel aan vrouwen onderdrukking.. Hersi ali is een vrouw

Jij vindt dat ze haar mening maar in Somalie moet gaan verkondigen..

M.a.v. ze moet haar mond houden in Nederland

Je bent een vrouwenonderdrukker...

En ook onderdrukker van de mensenrechter zolang je de nederlandse grondwet niet 100 procent steunt. m.b.t. de vrijheid van menings uiting.
pi_33130859
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:42 schreef desiredbard het volgende:

En Hirsi staat daar gelukkig voor op, die vrouw is een heldin
Inderdaad , ze is een heldin... vind ik ook.

Zo'n moedige vrouw... ik bewonder haar moed, kracht, intelligentie en doorzettingsvermogen

vrijdag 16 december 2005 @ 13:08:40 #299
13462 BansheeBoy
pi_33131566
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Inderdaad , ze is een heldin... vind ik ook.

Zo'n moedige vrouw... ik bewonder haar moed, kracht, intelligentie en doorzettingsvermogen

Ik ook, ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen. Zelfde geldt overigens ook voor Verdonk.

²
pi_33131687
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen. Zelfde geldt overigens ook voor Verdonk.

²
als je niet meent wat je zegt.. zeg het dan ook niet

en verdonk er bij halen is een goedkope truk

denk je nou echt dat er mensen zijn die daar intrappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')