Als je alles goed had gelezen, heb ik die smoes verzonnen ná ik in Aalsmeer was geweest. Want als LS had ik een beetje te veel gezegd. En Isabeau had me de tip gegeven in het topic om er verder over op te houden, omdat BB FOK! meeleest. En die tip heb ik opgevolgd, door een oud account te gaan gebruiken. Ik was er de 13e november en kijk maar wanneer LS overging in MrO... Was leugentje om bestwil over die buurman, maar wel geslaagd zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Zijn het dan geen leugens?? Eerst LS als buurman afschilderen, dan weer niet. Het is list en bedrog.
*knip*
Als er nu altijd van deze creatieve foto's kwamen van Lieske, dan mopperde ik niet zo over de overkill aan Lieske foto'squote:
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef Foreverblue het volgende:
@ Pinball en Kleintje...
Dat was ook maar een grapje hoor... Je hoort hier vaker langskomen dat bijvoorbeeld de foto's in het exit boek van Fok komen. Natuurlijk is dat niet zo. Maar ik vond deze gelijkenis wel ff grappig.
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
Dropkick... die rouwrand om haar foto heen
Is ze dood? Het zou een goede kaart zijn voor als ze dood is![]()
(sorry)
Hahaha, alsnog eenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan een smilie bij, dan snap ik ook dat het een grapje is.![]()
Of deze?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zou deze daar meer voor in aanmerking komen denk ik![]()
[afbeelding]
De Cock en de moord in het Big Brother huisquote:
ik heb het hem geloof ik alleen een keer tijdens de rookopdracht zien doenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef Foreverblue het volgende:
Roken in de badkamer mocht toch niet
[afbeelding]
ze moet haar opdracht nog afronden, misschien heeft BB gezegd dat haar verhaal aan Roel niet goed genoeg was?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef melke het volgende:
Die arme Nathalie, ze zit volgens mij echt niet lekker in haar vel
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 18:26 schreef Foreverblue het volgende:
Big Brother ziet alles...
[afbeelding]
Thx... het was zo rustig hier... ik dacht, kom... ik ga eens lekker cappenquote:
Ja dat vind ik ook... maar dit was wel extreem ingezoomd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:58 schreef riri het volgende:
[..]
Ingrid heeft al vroeg een vermoeiend gezicht,haar ogen zijn ogen van een vrouw die veel ouder zou zijn
snap ook niet dat niemand daar in het huis iets zegt van dat rare met die mond trekken,het maakt haar lelijk
Of het verhaal over Dido waar is of niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef Bartoli het volgende:
wat zou roel zich nu bedenken
Roel zonder Dido ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Nathalie zonder Dido vind ik wel veeel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |