Ja of gooi een webcam de lucht inquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:07 schreef escape_nl het volgende:
Wil meer foto's zien, wil weten waar ik morgen in terecht kom
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:17 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Ja of gooi een webcam de lucht in
25 manquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hoveel mensen komen er zaterdagavond want ik wil wat Oosters eten meenemen voor de BoFfers ...![]()
Ooooh nog maar 150000 tegaan lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef escape_nl het volgende:
Joepi zit aan de 100.000 puntjes
Koning afhaker..quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lieve BoF!fers,
Ik moet me helaas afmelden voor morgenGa namelijk straks stappen, morgen heb ik een verjaardag en moet om 18:00 uur ook nog uit eten met m'n familie. Ik vindt het echt kut en hoop dat er nog eens een vervolg komt. In Januari ben ik er wel bij!
Heel veel gameplezier nog en schiet die JP een paar keer neer voor me
bespaar ons ajb de details....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef jpjedi het volgende:
He mannen,
Plaatjes posten heb ik uitbesteed aan Postman en Sickert maar wa tik allemaal op dickie zijn camera heb zien staan..(Ik wist niet eens dat het kon)
kabels genoegquote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef escape_nl het volgende:
Kan iemand nog een utp kabel regelen?
Whaha goedemorgen!quote:Op zondag 18 december 2005 05:43 schreef jpjedi het volgende:
Nou we gaan er maar eens een eindje aan breien
Het is bijna 6 uur en we moeten ook nog ontbijten voordat we hier weer verschijnen. We spelen het laatste potje UT2004.
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
(post van Ferdi op JP z'n account)
Tis hier echt komisch, we worden de hele tijd kont geschopt door Postman behalve met Worms, dat gaan we dan ook zo maar weer eens spelenEerst nog even een rondje SF. Bier was lekker gisteren maar we sliepen pas rond half 7 ofzo en Escape stond om 10:00 al op t raam te bonken dat ie er in wilde.
Jammer dat ik moest werken, had er graag bij willen zijn. Lag Feyenoord toevallig vandaag ook laat op bed???quote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
(post van Ferdi op JP z'n account)
Tis hier echt komisch, we worden de hele tijd kont geschopt door Postman behalve met Worms, dat gaan we dan ook zo maar weer eens spelenEerst nog even een rondje SF. Bier was lekker gisteren maar we sliepen pas rond half 7 ofzo en Escape stond om 10:00 al op t raam te bonken dat ie er in wilde.
Whahaquote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
Bier was lekker gisteren maar we sliepen pas rond half 7 ofzo en Escape stond om 10:00 al op t raam te bonken dat ie er in wilde.
Wat een verhaal manquote:Op zondag 18 december 2005 17:08 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,
ik ben weer thuis. Heb heel Breda gezien, maar niet de bestemming. Ik kon het gebouw gewoon niet vinden. Iemand zei dat je links voor het politie gebouw moest en dan ben je in die straat, maar ik heb helemaal geen politie gebouw gezien. Verder was ik nog in een boerendorpje geweest, etc etc. maar geen ABN gebouw gevonden. Toen gaf ik de moet helaas op, want ik reed bijna twee uur door Breda. Prinsenheuvel ook geweest, maar ja. Helaas ik baal er enorm van dat ik het niet heb gevonden, maar ja heb nu wel beetje rij-ervaring erbij gekregen.Volgende keer beter. Veel succes daar nog en hopelijk komt er binnenkort weer een meeting.
* nlboy heeft misschien PDA + TomTom nodig.![]()
mijn excuses maar mijn vriendin en ik lachen je uitquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef nlboy het volgende:
Ik kwam uit Huizen. (langs Utrecht)
Helaas had ik je mailtje niet ontvangen en daardoor helaas ook geen GSM-nummer. (mijn fout)
Ik had route geplannt met Mappy en Michelin en die zeiden dat ik Afslag 6 moest nemen (met Prinsenbeek erop), dat had ik gedaan maar ja er stond geen Prinsenbeek op, daardoor kwam ik opeens bij een heel andere straat(/dorp) uit, daardoor wist ik niet meer waar ik precies was. Na een tijdje rijden door boeren-dorpjes kwam ik bij zo'n industrie-terrein uit met Ikea, Mediamarkt, etc. Daar is een tankstation en die persoon zei dat die Ettensebaan naast het tankstation lag en dat die Tuinzichtlaan dichtbij was. (voor politie bureau linksaf) Maar ja die had ik denk ik niet gezien. En toen ben ik maar gestopt met zoeken, want er waren veel link-afslagen en had geen zin om te gaan zoeken. (na 2 uur) Gewoon stom van mij dat ik niet van tevoren even jou 06-nummer had gevraagd.
Ach ja verder was het rijden op de snelweg geen straf (weer wat gezien van Nederland),
volgende keer beter.![]()
Ik kan niet wachten!!!quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgenavond zal ik wel even vertellen hoe ik het als FoD-er vond tussen al die BoF-ers.
Tipje van de sluier:![]()
route.anwb.nl heeft een printuitvoering, had je gewoon kunnen gebruiken. en hoe wist je dat je naar de tuinzigtlaan moest gaan, terwijl die alleen maar in de email staat, en je die niet eens had ontvangen?quote:Op zondag 18 december 2005 17:08 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,
ik ben weer thuis. Heb heel Breda gezien, maar niet de bestemming. Ik kon het gebouw gewoon niet vinden. Iemand zei dat je links voor het politie gebouw moest en dan ben je in die straat, maar ik heb helemaal geen politie gebouw gezien. Verder was ik nog in een boerendorpje geweest, etc etc. maar geen ABN gebouw gevonden. Toen gaf ik de moet helaas op, want ik reed bijna twee uur door Breda. Prinsenheuvel ook geweest, maar ja. Helaas ik baal er enorm van dat ik het niet heb gevonden, maar ja heb nu wel beetje rij-ervaring erbij gekregen.Volgende keer beter. Veel succes daar nog en hopelijk komt er binnenkort weer een meeting.
* nlboy heeft misschien PDA + TomTom nodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |