1,95quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan nog heb je iets van 3 euro verzendkosten
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waarom dat een "" waard is, is me een raadsel maar goed
Die had ik vorige week op t oog op ebay, maar die kost ook meer dan t dubbele: ruim ¤ 25,- incl. tegen iets meer dan ¤ 11,- voor deze. Dus niet zeiken![]()
nicequote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_BrowseCatalog-Gifts;sid=MYmovDfRQE6ou3QNifyWi9cGtG3wfw4kdjo=?Section=GIFTS&Template=BOL_hp_GIFTS
'T laatste tabblad, gewoon op de homepage
Steelbookquote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Shogo het volgende:
The Grudge 2 dvd steelbook voor 6,99 bij bol.com...
Jammer dat ik de film zo gaar vond.Maar misschien voor anderen leuk.
![]()
quote:Your order for Tim Burton's Corpse Bride has been posted.
same herequote:
Je was er snel bij want dat werd vrij vlot een stuk duurder. Blijft een flinke aankoop.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Bij Play natuurlijk..
[afbeelding]
Waren voor een paar uurtjes 19 euri p/s bij amazon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, had er gewoon mazzel mee qua tijdstip.. Maar vind het wel waard al dat geld voor al de seizoenen, ben erg blij dat ik me tot dusver nog niet had gewaagd aan die dure digipacks. Dit is de beste prijs die je ervoor kan neerleggen. En de verkoop van de R2UK collector's box (dus incl mooi karton eromheen) compenseert ook wel weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je was er snel bij want dat werd vrij vlot een stuk duurder. Blijft een flinke aankoop.
niet de R2uk die zo goedkoop wasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gewonnen op ebay:
[afbeelding]![]()
neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet de R2uk die zo goedkoop was
ok dat snap ik, wist niet dat je al r1 versies hadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee
dat schreef ik een tijd geleden ook eens ergens: ik heb zo`n rare tic om van een serie alle seizoenen de boxen van dezelfde regio te kopen. Dat past en staat mooier in de kast![]()
. Zo heb ik van 24 seizoen 1 en 2 al de regio 1 versies, dus wil ik van seizoen 3 en 4 ook de regio 1 versies
Er is ook een r1 en r2 box versie met alle 4 de seizoenen erinquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee
dat schreef ik een tijd geleden ook eens ergens: ik heb zo`n rare tic om van een serie alle seizoenen de boxen van dezelfde regio te kopen. Dat past en staat mooier in de kast![]()
. Zo heb ik van 24 seizoen 1 en 2 al de regio 1 versies, dus wil ik van seizoen 3 en 4 ook de regio 1 versies
ah okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok dat snap ik, wist niet dat je al r1 versies had
weet ik. maar ten eerste heb ik de eerste 2 seizoenen dus al. en ten tweede komt er nog een 5e seizoen, dus dan heb je aan een box met 4 seizoenen er niets hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Er is ook een r1 en r2 box versie met alle 4 de seizoenen erin
Detailsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok
[..]
weet ik. maar ten eerste heb ik de eerste 2 seizoenen dus al. en ten tweede komt er nog een 5e seizoen, dus dan heb je aan een box met 4 seizoenen er niets he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |