dat kost de kist inclusief dvd's ookquote:Op maandag 20 februari 2006 09:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de kist met kaarten gekocht. Ik heb het van Hare gekocht. Daar zijn we op een mooie prijs uitgekomen samen van 75 euro
Pquote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kost de kist inclusief dvd's ook
WTF hebben ze bij cdwow? Zijn beide gecanceld...quote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even de 5 euro kortingsvouchers benut bij cdwow.
en nu kan ik weer verder met de stapel 3 euro bonnen![]()
gelukkig staat die woodenkist al meer dan een jaar te glimmen in me kastquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
P
Als jij een non-bootleg versie voor die prijs nog ergens kan kopen, dan vind ik dat knap
Laat maar ff weten wanneer het je schikt, een zaterdagmiddag zou mij het beste uitkomenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:12 schreef RuneRose het volgende:
En volgende week als mijn salaris binnen is mag ik Salò gaan ophalen bij een zeker iemand in Almere.![]()
Zaterdagmiddag kan ik niet, moet dan namelijk werken en te korte termijn om nog vrij te regelen gaat niet lukken aangezien we maar 3 werknemers hebben (waarvan ik er 1 van ben). Een zondag zou kunnen, maar ook wat moeilijker zijn omdat ik van m'n ouders moet zien te ontsnappen en jij misschien wel naar de kerk moet. Doordeweeks zijn ze weg. Ik weet niet of jij een middag vrij hebt volgende week?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Laat maar ff weten wanneer het je schikt, een zaterdagmiddag zou mij het beste uitkomen
![]()
Voor hoeveel heb jij hem gekocht, P.?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig staat die woodenkist al meer dan een jaar te glimmen in me kast
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggghhhhhhhh................................tquote:Op maandag 20 februari 2006 18:19 schreef RuneRose het volgende:
...en jij misschien wel naar de kerk moet.
Van ouders ontsnappen?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:19 schreef RuneRose het volgende:
...omdat ik van m'n ouders moet zien te ontsnappen en jij misschien wel naar de kerk moet.
Weet je zeker dat die niet geannuleerd is?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Butra het volgende:
En ik wacht al 2 weken op de Naked Gun Trilogy van Cd-wow..
Ik heb wel een verzendbevestiging gehad hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet geannuleerd is?
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggghhhhhhhh................................t
Een zondagje doen maar?
deze niks dos?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
klopt, stond nog op mn lijstje als vervanger van die crappie nl uitgave, kwam hem pardoes tegenquote:
die nl uitgave is idd redelijk baggerquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klopt, stond nog op mn lijstje als vervanger van die crappie nl uitgave, kwam hem pardoes tegen
hmmmm misschien wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
(de aller ALLER eerste goremovie, mischien iets voor jou AntiChrist?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |