abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33073126
Of moet ie naar CUL?

Wij gaan traditiegetrouw Oud & Nieuw vieren met een aantal vrienden. Altijd Amerikaans, maar nu vraagt mijn vriendin aan iedereen om 'aparte hapjes' te maken. Tsjah, gevulde eieren en een boterhamworst om een augurkje rollen lukt me nog wel, ragoutbakje vullen gaat ook nog net

Maar 'aparte hapjes'...tsjeezus ik heb echt geen idee en ik wil niet voor lul staan, ik ben zo'n beetje de enige die niet goed kan koken van mijn vriendinnen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33073286
Maak sushi!

Hapjes met vis hebben meestal wel iets luxueus. Uhm. Of peppersweets. Kun je zelf maken, maar ook gewoon op de markt halen.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:28:54 #3
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33073546
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
Koop Maak sushi!
Of maak hutspotflappen, dat zijn appelflappen maar dan met een vulling van hutspot en rookworst of spek

[ Bericht 2% gewijzigd door J.A.N.A. op 14-12-2005 15:34:39 ]
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_33073581
Emping

Kan je gewoon in zakken kopen (maar wel het liefst bij een toko) en het is heel apart, want het is Indonesisch

maar je zult zien dat niemand het lekker vindt
pi_33073676
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:28 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Of maak hutspotflappen, dat zijn appleflpappen maar dan met een vulling van hutspot en rookworst of spek
dat zie ik nou echt ff niet voor me

ik maak mestal gewoon wat kippevleugeltjs in de oven en dat soort dingen, maar dat gaat nu ook niet we vieren het niet bij ons thuis. Sushi is wel een ideetje jah. ik zal er zelf alleen niet echt van eten (zit toch rijst door? )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33073699
Er zijn al een aantal hapjestopics binnen CUL met leuke ideeën, kijk daar anders even
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33073798
dadels, ontbijtspek plakken, chorizo plakjes

dadels kopen, lekker veel.
over de lengte een sneetje erin, en de pit eruit halen.
plakje chrorizo in de dadel stoppen, eromheen een half plakje ontbijtspek.
als je ze allemaal klaar hebt in de oven op, nah, 180, 190 graden, tot het spek lekker knapperig is, warm eten, zijn heerlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 december 2005 @ 15:55:11 #8
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33074197
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
dadels, ontbijtspek plakken, chorizo plakjes

dadels kopen, lekker veel.
over de lengte een sneetje erin, en de pit eruit halen.
plakje chrorizo in de dadel stoppen, eromheen een half plakje ontbijtspek.
als je ze allemaal klaar hebt in de oven op, nah, 180, 190 graden, tot het spek lekker knapperig is, warm eten, zijn heerlijk
Nu ik chorizo zie, gebakken chorizo met wat ui, knoflook en olie, makkleijk en erg erg lekker!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_33075119
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Nu ik chorizo zie, gebakken chorizo met wat ui, knoflook en olie, makkleijk en erg erg lekker!
mijn favoriete dingen bij elkaar...klinkt goed, maar kan dat ook koud gegeten?
  woensdag 14 december 2005 @ 21:35:32 #10
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33083916
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

mijn favoriete dingen bij elkaar...klinkt goed, maar kan dat ook koud gegeten?
Ik hoop dat ketjap dat ook is, dat hoort er namelijk ook nog bij. Koud kan, maar warm is lekkerder.
pi_33091054
Dadels gevuld met monchou
Rookvlees gevuld met monchou
Cocktailworstjes met een plakje spek erom, even bakken
Champignons minuutje koken in water, spek erom en bakken
Streepje bladerdeeg om cocktailworstje, bakken in de oven
Ontpitte gedroogde pruimen vullen met een stukje kaas, spek erom en bakken
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_33095977
ziehier de oplossing voor al je problemen....
reken maar dat het vuurwerk om 12 uur een heel speciale beleving gaat worden
Recepten met paddo's
pi_33096282
ik maak altijd hartige oliebollen. oliebollenbeslag, parmezan, olijf en gedroogde tomaat (in stukjes), balletjes in frituurvet gooien. erg lekker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')