Goed liv!quote:Op donderdag 15 december 2005 07:58 schreef livEliveD het volgende:
Haaaaaaaai.
Ik heb eindelijk mijn scriptie opgestuurdVrijdag, zaterdag en zondag wordt dus een feestje bouwen. Nu hopen dat me begeleider het ook wat vindt.
quote:
Dit kan in een enkele post alicey.quote:[b]Op donderdag 15 december 2005 08:35 schreef Alicey het volgende:
Hoi trouwens iedereen die ook is wakker geworden!
Het staat toch in een enkele post?quote:Op donderdag 15 december 2005 08:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[b]
[..]
Dit kan in een enkele post alicey.Zaterdag krijg je nu expres geen klappen
edit: 'geen' toegevoegd
Ik heb zelfs het traject Amsterdam-Dordrecht zonder kleerscheuren afgelegd, dus iets in me is ook wel min of meer wakkerquote:Op donderdag 15 december 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik beweeg en geef ergens de indruk dat ik externe signalen oppik en er op reageer. ZO dan?
Aan de andere kant schijnt dat ook iets te zijn wat je half automatisch kunt.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het traject Amsterdam-Dordrecht zonder kleerscheuren afgelegd, dus iets in me is ook wel min of meer wakker
Nou, dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 15 december 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de andere kant schijnt dat ook iets te zijn wat je half automatisch kunt.
Nee, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:02 schreef DionysuZ het volgende:
goeiesmorges deze morgen. Iedereen happy?
Zeker maar het duurt nog wel even voordat ik mijn papiertje binnen hebquote:Op donderdag 15 december 2005 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Zeg liv, krijgen we ook nog een afstudeerfeestje van je, ooit?
Goed hoor, dat je je scriptie ingeleverd hebt. Denk je dat je begeleider er tevreden genoeg over is?
Ja die ja! Nu deed ik er niet zoveel aanquote:Op donderdag 15 december 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Was dat trouwens niet diezelfde scriptie die een half jaar geleden ingeleverd had moeten zijn?
Halfhalfhalf.. Volgens mij heb ik gewoon echt last van een winterdipje.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:02 schreef DionysuZ het volgende:
Hoe lang nog?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker maar het duurt nog wel even voordat ik mijn papiertje binnen heb
Dat blijkt.quote:Ja die ja! Nu deed ik er niet zoveel aan![]()
Hartstikke happyquote:Op donderdag 15 december 2005 09:02 schreef DionysuZ het volgende:
Ja, je moest ook nog een vak, en dat kan pas volgend jaar, toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker maar het duurt nog wel even voordat ik mijn papiertje binnen heb
Idd, ik moet nog een vak.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Ja, je moest ook nog een vak, en dat kan pas volgend jaar, toch?
Of heb je toch nog iets kunnen regelen met de docent van het betreffende vak?
Hmmm, ik weet bhet niet, in mijn gedachten loopt alles door elkaar heen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idd, ik moet nog een vak.
Ik ga met die docent praten zodra ik me scriptie zwart op wit gehaald heb
Zeg Reya, heeft het met ons te maken of met dingen IRL?
Hmm... Heeft het te maken met dingen die los staan van fokkers, of is er iets wat je niet zint aan fokkers?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet bhet niet, in mijn gedachten loopt alles door elkaar heen.
Niet eens zozeer aan Fokkers, maar meer aan de meet in het algemeenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Heeft het te maken met dingen die los staan van fokkers, of is er iets wat je niet zint aan fokkers?
Hmmm hoe bedoel je dat precies? Bevallen bepaalde dingen die er (gaan) gebeuren je niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet eens zozeer aan Fokkers, maar meer aan de meet in het algemeen![]()
Hmmm, ik kom wel niet dan...quote:Op donderdag 15 december 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je geen zin hebt, ga je niet. Simpel zat.
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eindelijk weer eens de afwas doen die hier al meer dan een week staat.
misschien is het wel heel lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
![]()
![]()
Hoe heet het restaurant?
En de eerste de beste die olifant gaat eten, krijgt met mij te maken![]()
![]()
nee, dat is heeel erg vies!!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
misschien is het wel heel lekker
Heb jij olifant gegeten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef miss_sly het volgende:
nee, dat is heeel erg vies!!
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Een olifant is gewoonweg niet gemaakt om te eten, dat weet iedereen, dus is het vlees ook express erg vies gemaakt door God
Ik zit anders ook het hele weekend in R'dam, en heb er nooit last van.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat krijg je als je telkens het hele weekend in R'dam zit.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ik zit anders ook het hele weekend in R'dam, en heb er nooit last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |