die jongen is in 1 minuut geholpenquote:op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef thrilled het volgende:
zo'n reactie had ik dus niet verwacht
vrouwen zijn toch best makkelijk (somsquote:op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef thisbe het volgende:
een man die geen stijve van me krijgt is of homo, of hij vindt me niet aantrekkelijk genoeg![]()
dat is dan wel weer een reden om je te schamen.quote:op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef ciscus het volgende:
[..]
die jongen is in 1 minuut geholpen
dat dan weer net niet...quote:op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef paparia het volgende:
en gewoon tijdens het close dansen op de dansvloer?
ook al is het een "gewone" vriendin?
wat zij zegt...quote:op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef thisbe het volgende:
een man die geen stijve van me krijgt is of homo, of hij vindt me niet aantrekkelijk genoeg![]()
lieve schat, waar denk je dat zij aan denkt tijdens het zoenen?quote:op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef thrilled het volgende:
wow wat een duidelijkheid hier zeg, had verwacht dat ze misschien dachten dat ik alleen aan sex dacht ofzo, maar dus niet
gewoon tegen haar aan gaan liggen. is een leuke "wat ben je toch een lekker wijf" zonder woorden.quote:op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef thrilled het volgende:
nee misschien niet, maar het is toch nieuw voor me al dat gedoe, en wilde graag weten of ze het niet erg zou vinden... ik heb wel eens laten doorschemeren dat ik er opgewonden van werd, en het was wederzijds zei ze.. maar toch, het voelt niet goed.. als ik een erectie krijg durf ik haar niet dicht tegen me aan te drukken enzo..
bloemetjes en de afwas. en hoe-die-nieuwe-wasdroger-toch-in-hemelsnaam-werkt. en de afwas.quote:op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef muus het volgende:
[..]
lieve schat, waar denk je dat zij aan denkt tijdens het zoenen?
nou vertel het me is, ik ben zelf geen vrouw natuurlijk...quote:lieve schat, waar denk je dat zij aan denkt tijdens het zoenen?
goede definitie.quote:op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef muus het volgende:
is een leuke "wat ben je toch een lekker wijf" zonder woorden.
dat kan, maar dan doe je toch iets niet goed.quote:op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef clockwork_tin_soldier het volgende:
[..]
bloemetjes en de afwas. en hoe-die-nieuwe-wasdroger-toch-in-hemelsnaam-werkt. en de afwas.
hoe ze zsm al je kleren van je lijf kan krijgen.quote:op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef thrilled het volgende:
[..]
nou vertel het me is, ik ben zelf geen vrouw natuurlijk...
leugens.quote:op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef muus het volgende:
[..]
dat kan, maar dan doe je toch iets niet goed.
elke keer als je zoent? pff, en als je nou op het perron/schiphol/voordeur etc van elkaar afscheid neemt met een lekkere goede zoen?quote:op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef muus het volgende:
hoe ze zsm al je kleren van je lijf kan krijgen.
beetje vent kan ze vrouwtje dragen,.. hoppa tegen de deur/een muur zetten,..quote:op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef paparia het volgende:
[..]
elke keer als je zoent? pff, en als je nou op het perron/schiphol/voordeur etc van elkaar afscheid neemt met een lekkere goede zoen?
wordt wel lastig dan
mannen hebben nu eenmaal niet altijd zoveel controle over hun leuter. daar kan je lang of kort over lullen, maar er een probleem van maken, zou ik niet doen.quote:op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef erikt het volgende:
dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. maar t kan toch ook ongepast zijn? bijvoorbeeld als je afscheid neemt of als ze een beetje down is en ze een knuffel nodig heeft?
nee, neuken kan je dan mss niet, maar dan kan het zoenen op dat moment wel extreem lekker zijn.quote:op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef paparia het volgende:
[..]
elke keer als je zoent? pff, en als je nou op het perron/schiphol/voordeur etc van elkaar afscheid neemt met een lekkere goede zoen?
wordt wel lastig dan
dat is al een andere situatie als de ts omschrijft. om te beginnen zul je dan die knuffel ook met een andere gedachte geven. bovendien, mocht je onderdaan een eigen leven gaan lijden, kun je er voor kiezen hem niet vol tegen haar aan te duwen,quote:op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef erikt het volgende:
dit heb ik me ook wel eens afgevraagd. maar t kan toch ook ongepast zijn? bijvoorbeeld als je afscheid neemt of als ze een beetje down is en ze een knuffel nodig heeft?
waarom niet ? als je naakt met elkaar ligt te slapen en zij kruipt tegen je odol aan, dan hoef je je toch niet te schamen ?quote:op woensdag 14 december 2005 14:46 schreef frezer het volgende:
[..]
dat is al een andere situatie als de ts omschrijft. om te beginnen zul je dan die knuffel ook met een andere gedachte geven. bovendien, mocht je onderdaan een eigen leven gaan lijden, kun je er voor kiezen hem niet vol tegen haar aan te duwen,.
oja, ontopic. ze heeft er totaal geen problemen meequote:op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef thrilled het volgende:
ik wil nog wel ervaringen van meer dames/heren u know
dat doet iedere man sowieso al. dat je bij het zoenen een stijve krijgt is niet echt nodig als overtuigend bewijsquote:op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef thrilled het volgende:
wow wat een duidelijkheid hier zeg, had verwacht dat ze misschien dachten dat ik alleen aan sex dacht ofzo, maar dus niet
ik had het over de situatie waarover erikt het had, dus bijvoorbeeld een situatie waarin je iemand wilt troosten. maar idd omdat het ding nog al eens een eigen leven leidt is het niet iets je voor te schamen.quote:op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef sportguy het volgende:
[..]
waarom niet ? als je naakt met elkaar ligt te slapen en zij kruipt tegen je odol aan, dan hoef je je toch niet te schamen ?
een ex van me vond het wel een goede reden om me wakker te rammelen aan dat grote prikkende ding.![]()
kleine hint: er hoeft helemaal niets mee te spelen. kan wel, bij eigen vriendin speelt er meestal wel wat mee. maar gebeurt ook regelmatig dat ie zijn kunstje ook zomaar uit zichzelf doet en meld dat hij er ook nog is.quote:op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef irisvrede het volgende:
verder voel ik het meestal als een compliment (hehehe) en vergeet ik voor het gemak maar ff dat er waarschijnlijk meer meespeelt
dat wil ik op zich wel, maar als je goed knuffelt dan voel ik borsten...en tjah...ga je al hè.. het is een puur lichamelijke reactie, helaas in dat geval.quote:ligt een beetje aan de situatie iig als ik getroost wordt, voel ik liever geen harde tegen mij aan
dan heb ik liever een zachte troostende hand op mijn rug en een fijne knuffel
nou ja, net zoveel hersenen als de hoofdeigenaar tenminstequote:op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef paparia het volgende:
ik denk echt dat ie zelf een eigen mening heeft en hersenen![]()
hehehehequote:op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef paparia het volgende:
kleine hint [/qoute] duh![]()
ik denk echt dat ie zelf een eigen mening heeft en hersenen![]()
tja, maar weet niet wie bedacht had dat ik dat op ging schrijven.quote:op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef irisvrede het volgende:
hehehehedenken denken >> ik weet het wel zeker (hihihi
)
quote:op woensdag 14 december 2005 15:31 schreef paparia het volgende:
die van beneden typt zo slecht, slaat meerdere toetsen tegelijk aan enzo![]()
een eigen mening en hersenen he, niet dat de hersenen alleen maar daarin zitten.quote:op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef irisvrede het volgende:
[..]
hehehehedenken denken >> ik weet het wel zeker (hihihi
)
wel! wel! ik ken er één die dat doetquote:op woensdag 14 december 2005 14:44 schreef muus het volgende:
er is geen kerel die denkt: "zo, zij voelt zich nu klote en daarom ga ik nu lekker expres een stijve lul krijg. ha ha!"
[..]
.
naam en adres?quote:op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
wel! wel! ik ken er één die dat doet![]()
![]()
![]()
quote:op woensdag 14 december 2005 15:51 schreef muus het volgende:
[..]
naam en adres?
dan ga ik er naartoe, hem helemaal in elkaar slaan en vervolgens expres een natte doos krijgen.
de lul!.
.
ik ga voor het laatstequote:op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef thisbe het volgende:
maar daar heb je hem dus helemaal niet mee , een natte doos krijgen als teken van verzet, zo'n lul is het namelijkquote:op woensdag 14 december 2005 15:51 schreef muus het volgende:
[..]
naam en adres?
dan ga ik er naartoe, hem helemaal in elkaar slaan en vervolgens expres een natte doos krijgen.
de lul!.
.
lorena bobbit zou dit niet met je eens zijn.quote:op woensdag 14 december 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
er is geen verweer tegen zo een enthousiaste en stijve lul![]()
quote:op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef thisbe het volgende:
dat is den doosch ook, hoorquote:op woensdag 14 december 2005 16:10 schreef paparia het volgende:
kortom, je lul is dus eigenlijk de nsb'er van je lichaam
moet kunnenquote:op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef paparia het volgende:
en gewoon tijdens het close dansen op de dansvloer?
ook al is het een "gewone" vriendin?
idd, dan voel je je gewoon aangetrokken tot die 'gewone vriendin'.quote:
tenzij der echt een waterval ontstaat,..quote:op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef paparia het volgende:
tja, maar als ik met iemand zit te praten met een grote bobbel in mijn broek valt dat meer op dan een natte doos. voordat die helemaal door je slipje en broek zich af laat tekenen ben je wel even verder. zeker als ik net met een leuke meid sta te zoenen, heeft een lul zich sneller verraden dan een natte doos
tja daar gaat het niet echt om.quote:op woensdag 14 december 2005 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
idd, dan voel je je gewoon aangetrokken tot die 'gewone vriendin'.
nou ja niet echt aangetrokken voelen, maar het is gewoon wel heel vermakelijk om er zo close mee te dansenquote:op woensdag 14 december 2005 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
idd, dan voel je je gewoon aangetrokken tot die 'gewone vriendin'.
maar even liefst vrouwenmeningen hier over:quote:op woensdag 14 december 2005 16:52 schreef topmaat het volgende:
nou ja niet echt aangetrokken voelen, maar het is gewoon wel heel vermakelijk om er zo close mee te dansenook al heb je er zelf geen "rare" gedachten bij, of ja.. meestal toch niet
weinig vrouwenmeningen zo te zienquote:op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef paparia het volgende:
[..]
maar even liefst vrouwenmeningen hier over:
heb je weleens meegemaakt dat je stond te dansen met een vriend die opeens een stijve kreeg?
en wat vind je daarvan?
met platonische vrienden dans ik gewoon nooit zó close.quote:op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef paparia het volgende:
[..]
heb je weleens meegemaakt dat je stond te dansen met een vriend die opeens een stijve kreeg?
en wat vind je daarvan?
ik denk niet dat pyramus daar problemen mee had.quote:op woensdag 14 december 2005 14:16 schreef thisbe het volgende:
simpel... alle vrouwen denken er zo over als muus. en degenen die dat niet doen, die zijn niet normaal.quote:op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef thrilled het volgende:
heb je dat al eens omgedraaid? moet je eens doen.quote:op woensdag 14 december 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
maar daar heb je hem dus helemaal niet mee , een natte doos krijgen als teken van verzet, zo'n lul is het namelijk
zo eentje die zegt dat hij zoheerlijk geil
van je wordt als jij compleet over de zeik bent over zijn doen en vooral laten en je punt probeert te maken
![]()
"ja, sorry, ik weet dat je boos bent, en ik weet dat ik fout zat, maar godverdomme wat ben je lekker als je kwaad bent, ik heb zin in je "![]()
![]()
![]()
ik word zo moedeloos daarvan![]()
er is geen verweer tegen zo een enthousiaste en stijve lul![]()
en zo is het maar net, jane.quote:op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef jane het volgende:
[..]
simpel... alle vrouwen denken er zo over als muus. en degenen die dat niet doen, die zijn niet normaal.
een man klaagt niet als een vrouw wilt neuken terwijl hij iets aan het vertellen is, die broek gaat gewoon uit hoor.quote:op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef muus het volgende:
[..]
heb je dat al eens omgedraaid? moet je eens doen..
*kerel hangt enthousiast verhaal op over auto/voetbal/gereedschap en draaft daarbij door*
jij: "schat, ik vind dit echt heel interessant. neuken?"
kerel: "nou! luister nou ff!"
jij: "ja, ik luister" *jij likt zijn nek en oorlellen* "ik luister echt!"
kerel: "en die schroeven die krijg je er zo goed in met die..... luister nou ff!."
jij: "wat ben je geil als je geirriteerd bent.."
[..]
en zo is het maar net, jane.
quote:op woensdag 14 december 2005 19:36 schreef nozem het volgende:
een beetje knuffelen en zoenen met een lieftallig exemplaar van de andere sekse levert bij mij steevast een paal op waar de euromast een puntje aan kan zuigen. ik zou me zorgen gaan maken als hij het bij een dusdanig intiem samenzijn ineens af zou laten weten.
dokter, mijn piemel is stuk.![]()
van jou kreeg ik al een paal als ik op de fiets zat.quote:op donderdag 15 december 2005 01:02 schreef thisbe het volgende:
[..]
echt waar? dat is me nou nooit opgevallen
![]()
liever een grote bobbel dan geen bobbel. want zoals hier al eerder (zeer terecht) is opgemerkt is ie in dat geval óf homo óf (nog duizendmalen erger) zn pik is te klein om zich in zn broek te kunnen aftekenen...quote:op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef paparia het volgende:
tja, maar als ik met iemand zit te praten met een grote bobbel in mijn broek valt dat meer op dan een natte doos. voordat die helemaal door je slipje en broek zich af laat tekenen ben je wel even verder. zeker als ik net met een leuke meid sta te zoenen, heeft een lul zich sneller verraden dan een natte doos
preciesquote:op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
een man klaagt niet als een vrouw wilt neuken terwijl hij iets aan het vertellen is, die broek gaat gewoon uit hoor.
ach, mannen kunnen zich gewoon snel aanpassen aan een situatie.quote:op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
precies
denk je hem er mee te hebben, zo'n offtopic opmerking tijdens een ruzie, vindt hij het helemaal okay
gelukkig wel, jaquote:op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef paparia het volgende:
[..]
ach, mannen kunnen zich gewoon snel aanpassen aan een situatie.
geilheid is meer een knop die bij mannen snel omgzet kan worden
we hoeven hem bijna nooit om te zetten, nog handiger.quote:op donderdag 15 december 2005 13:38 schreef paparia het volgende:
[..]
ach, mannen kunnen zich gewoon snel aanpassen aan een situatie.
geilheid is meer een knop die bij mannen snel omgzet kan worden
quote:op donderdag 15 december 2005 13:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
we hoeven hem bijna nooit om te zetten, nog handiger..
true, het is meer dat we andere verhullende emoties uit zetten.quote:op donderdag 15 december 2005 13:45 schreef pc-fr34k het volgende:
we hoeven hem bijna nooit om te zetten, nog handiger..
dan nog is het te hopen dat je van een eventuele vriend(in) nog iets geiler wordt dan je al bentquote:
aandoenlijk wel...quote:op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef thrilled het volgende:
elke keer als ik samen met mijn vriendin lig/sta te knuffelen en te zoenen komt er bij mij een erectie.. ik zelf schaam me hier best voor, omdat het volgens mij niet echt hoort, ik wil gewoon gezellig knuffelen en doen met dat meisje, en dan komt japie de hoek om kijken, wat vinden de dames hier zelf van? weet niet of ze het voelt of merkt ,maar het gaat ook om het idee.
nee men, die moet hem nog gebruiken.quote:op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef mighty_myte het volgende:
pfff, als ik bezopen ben en tegen vrouwen aan ga rijden komt hij wel eens omhoog ja,
soms zijn ze dan ineens weg, maar soms vinden ze het gewoon leuk.
je vriendin moet dat toch ook wel vertederend vinden? wat gaat ze doen? hem er af snijden?
quote:op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
een man klaagt niet als een vrouw wilt neuken terwijl hij iets aan het vertellen is, die broek gaat gewoon uit hoor.
heren?quote:op woensdag 14 december 2005 14:14 schreef thrilled het volgende:
een harde clit.quote:op vrijdag 16 december 2005 09:54 schreef euh.. het volgende:
[..]
heren?
euh.. nou tja, als een dame spontaan een erectie van mij zou krijgen denk ik dat ik hard zou wegrennen...
twee keer... bij één van die jongens hoorde ik achteraf dat echt alle meiden uit mijn vriendengroep die met hem hebben gedanst dat ze dingen voelden. dan ga je ook niet echt met een lekker gevoel weg. de ander, ach, ik heb het maar genegeerd. een man kan er weinig aan doen he?quote:op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef paparia het volgende:
en wat vind je daarvan?
dan is het geen clit meer maar een volgroeide lul.quote:op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef mokster het volgende:
[..]
al wordt het ook weer eng als je die door haar broek heen kan zien...
"chicks with dicks"quote:op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dan is het geen clit meer maar een volgroeide lul..
quote:
kan het er niet meer mee eens zijnquote:op woensdag 14 december 2005 14:12 schreef muus het volgende:
ik ga me juist zorgen maken als een vent geen stijve krijgt tijdens het zoenen.
m.a.w. je bent haske normaal en je moet je nergens zorgen over maken.
wat heeft je mening doen veranderen?quote:op zaterdag 17 december 2005 16:34 schreef mukie het volgende:
[..]
kan het er niet meer mee eens zijn![]()
quote:op zaterdag 17 december 2005 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
wat heeft je mening doen veranderen?![]()
ja, maar geeft zulke natte plekken in je boxer, en die plakken.quote:op woensdag 14 december 2005 14:28 schreef nickthedick het volgende:
is toch gewoon lekker, een beetje met je stijve leuter tegen haar aanwrijven?![]()
![]()
goede reden om hem te laten luchtenquote:op zaterdag 17 december 2005 23:33 schreef yuri32 het volgende:
ja, maar geeft zulke natte plekken in je boxer, en die plakken.
denk dat dat meer aan de intimiteit ligtquote:op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef paparia het volgende:
[..]
en wat vind je daarvan?
dan hou je er nogal een dubbele moraal op na.quote:op zondag 18 december 2005 13:23 schreef twinky het volgende:
ik vind het vervelend als je bijvoorbeeld bij een 'gewone' vriend op schoot zit, omdat er te weinig stoelen zijn. natuurlijk eigen schuld als je precies fout gaat zitten, maar dan is het irritant.
ook bij het uitgaan kan ik er me wel eens aan irriteren, gewoon dansen voor mij en dan voel je ineens wat prikken.. geen succes.
maar verder, met mijn vriend, vind ik het een compliment. bewijst dat hij me nog steeds wil, en wel dan meteen. en zeker als je op bed ligt, zelfs te 'troosten', is het heel normaal.
erg dubbel indeedquote:op zondag 18 december 2005 13:23 schreef twinky het volgende:
ik vind het vervelend als je bijvoorbeeld bij een 'gewone' vriend op schoot zit, omdat er te weinig stoelen zijn. natuurlijk eigen schuld als je precies fout gaat zitten, maar dan is het irritant.
ook bij het uitgaan kan ik er me wel eens aan irriteren, gewoon dansen voor mij en dan voel je ineens wat prikken.. geen succes.
maar verder, met mijn vriend, vind ik het een compliment. bewijst dat hij me nog steeds wil, en wel dan meteen. en zeker als je op bed ligt, zelfs te 'troosten', is het heel normaal.
wel leuk:
'kom, we gaan weer naar beneden...'
'wacht even'
yep, tja wat vind ik ervan... dr zijn maar 2 jongens waarbij ik het nog als compliment kan zien, das 1 van mn exscharrel en de ander een vriend van me (die nu mn ex is). voor de rest grind ik niet met "vreemde" mannen of gewone vrienden.quote:op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef paparia het volgende:
[..]
en wat vind je daarvan?
ik vond het echt heel lief om te lezenquote:op zondag 18 december 2005 20:10 schreef thrilled het volgende:
heb er ook met haar over gepraat (ik durfde eindelijk) en ze vond het dus ook een compliment (bedankt, allen) we zaten elkaar in de woonkamer te strelen en toen kwamen dr ouders thuis, ik moest japie even subtiel terugleggen, en zij bood haar excuses ervoor aan. best grappig(kheb natuurlijk wel gezegd dat het niet erg is en dat ik dat juist leuk vind.., its my job..) maar ze vond het leuk dat ik opgewonden van haar ben, en andersom is het ook zo heeft ze bekend.. top dus!
verkapte-ik-ben-je-vriendin-post? of gewoon grappig bedoelde opmerking?quote:op zondag 18 december 2005 22:43 schreef paddy het volgende:
[..]
ik vond het echt heel lief om te lezen
het zou maar zo zijn.quote:op zondag 18 december 2005 22:48 schreef thrilled het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-je-vriendin-post? of gewoon grappig bedoelde opmerking?
lief bedoelde opmerkingquote:op zondag 18 december 2005 22:48 schreef thrilled het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-je-vriendin-post? of gewoon grappig bedoelde opmerking?
daar sta ik voor inquote:op maandag 19 december 2005 02:55 schreef paddy het volgende:
[..]
lief bedoelde opmerking![]()
heb een lieve vriend![]()
en daar sta ik voor inquote:op maandag 19 december 2005 03:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar sta ik voor in
hebbik trouwens ook, en tja dat je tijdens het zoenen.. uuhm nouja.. geil wordt.. das alleen maar een goeie aanleiding om..![]()
fen, nogmaals trusten![]()
zie je nu welquote:op zondag 18 december 2005 20:10 schreef thrilled het volgende:
heb er ook met haar over gepraat (ik durfde eindelijk) en ze vond het dus ook een compliment (bedankt, allen) we zaten elkaar in de woonkamer te strelen en toen kwamen dr ouders thuis, ik moest japie even subtiel terugleggen, en zij bood haar excuses ervoor aan. best grappig(kheb natuurlijk wel gezegd dat het niet erg is en dat ik dat juist leuk vind.., its my job..) maar ze vond het leuk dat ik opgewonden van haar ben, en andersom is het ook zo heeft ze bekend.. top dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |