Ja, vond ik ook niet nodig dat die voor Nederland uit mocht komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef zjroentje het volgende:
Die tafeltennisster iig.
Nou alsjeblieft niet zeg. Even een Nederlands paspoort aanvragen en hem dan aftaaien naar Spanje of Italië. Hij wil dus puur een Nederlands paspoort omdat het lucratiever voor hem is, oprotten kerel.quote:De Braziliaan Maxwell overweegt een Nederlands paspoort aan te vragen. De linksback van Ajax vergroot op die manier zijn kansen op een lucratieve transfer.
Dat Maxwell aan het eind van het seizoen Ajax gaat verlaten staat al een tijdje vast. Tot op heden heeft de Braziliaan nog geen nieuwe club gevonden.
Met een Nederlands paspoort worden de mogelijkheden voor Maxwell een stuk groter. Hij geldt dan niet langer als speler van buiten de EU wat hem interessanter maakt voor onder andere Italiaanse en Spaanse clubs. In de competitie van deze twee Zuid-Europese landen gelden beperkingen voor het aantal niet-EU spelers dat een club onder contract mag hebben.
Omdat Maxwell al 4,5 jaar in Nederland is, komt hij in aanmerking voor een versnelde naturalisatieprocedure. Als de linksback een Nederlands paspoort krijgt, kan hij overigens niet voor Oranje uitkomen. Maxwell speelde al interlands voor Brazilië.
Momenteel is Maxwell herstellende van een ernstige knieblessure. Als gevolg van die kwetsuur speelde hij dit seizoen nog geen minuut.
Ow ja sorry.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is je bron, Noca?
Maxwell in Oranjequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
Hier maar even want ik heb geen zin om een nieuw topic te openen.
[..]
Nou alsjeblieft niet zeg. Even een Nederlands paspoort aanvragen en hem dan aftaaien naar Spanje of Italië. Hij wil dus puur een Nederlands paspoort omdat het lucratiever voor hem is, oprotten kerel.
Inderdaad, heb je helemaal gelijk in!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou alsjeblieft niet zeg. Even een Nederlands paspoort aanvragen en hem dan aftaaien naar Spanje of Italië. Hij wil dus puur een Nederlands paspoort omdat het lucratiever voor hem is, oprotten kerel.
Hij is hier al bijna 5 jaar dus het is zijn goed recht. Niet zeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Om vervolgens naar een buitenlandse club te gaan en nooit weer terug te komen. Genoeg reden om te zeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is hier al bijna 5 jaar dus het is zijn goed recht. Niet zeuren.
Dat paspoort is oké, net als bij Salomon Kalou (in 2008), maar niet in Oranje!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is hier al bijna 5 jaar dus het is zijn goed recht. Niet zeuren.
Van mij ook wel, ik vind de gedachtengang erachter alleen een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:13 schreef JorgeCampos het volgende:
Hij mag best een NL paspoort van mij.
Op grond daarvan mag hij ook gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:46 schreef twi het volgende:
die dus al bijna vijf jaar in NL is
Idd geen versnelde procedure, maar het gaat hem toch echt om het interessant zijn voor het buitenland. Hij wil hier sowieso weg. Dat staat mij wat tegen.quote:niks versnelde procedure om zo snel mogelijk interessant te zijn voor het buitenland
Is al eens geprobeerd, maar lukte niet. Zie onderstaande contact-advertentie uit een Rotterdamse krant:quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Salomon kan altijd nog een blonde meid uit Crooswijk trouwen, die willen vast wel. Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |