Engeland zijn interlands voor nodig, dus lukt niet. Maar in Italië en Spanje geldt er alleen een maximum aantal spelers van buiten de EU, maar verder maakt het niet uit hoeveel interlands ze hebben gespeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef DeTolk het volgende:
Waar wil ie dan naartoe?
Engeland kan niet toch, Spanje ook niet geloof ik , Italie misschien?
Weet ik veel waar hij heen wilt. Denk niet dat hij na dit seizoen nog bij Feijenoord speelt. Hij kan vast wel naar Frankrijk, gaat hij samen met zijn broer spelen bij PSG ofzo. Bonaventure achter de spitsen en Pauleta en Salomon als spitsen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:22 schreef DeTolk het volgende:
Waar wil ie dan naartoe?
Engeland kan niet toch, Spanje ook niet geloof ik , Italie misschien?
Niet geloof ik...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:26 schreef DeTolk het volgende:
Geen idee hoe die regelgeving is in Frankrijk omtrent niet EU-ers/
Januari dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef Fathom het volgende:
Is er al bekend wanneer hier een oordeel over moet komen van mevrouw Verdonk?
quote:Kijkers kiezen Verdonk tot politicus van het jaar 2005
De kijkers van TweeVandaag kiezen Rita Verdonk tot de beste politicus van 2005. Dit blijkt uit een representatieve enquête onder ruim 21.000 leden van het TweeVandaag Opinie Panel.
Rita Verdonk krijgt bijna 20 procent van alle stemmen. 'Duidelijke taal' en 'betrouwbaarheid' zijn de belangrijkste redenen om op de minister van Integratie te stemmen. Op de tweede plaats in de lijst 'beste politicus van 2005' staat PvdA-leider Wouter Bos, gevolgd door SP-voorman Jan Marijnissen en André Rouvoet van de ChristenUnie.
Volledige uitslag
Premier Balkenende is gekozen tot de slechtste politicus van 2005. Hij krijgt ruim 18 procent van de stemmen. Op de tweede plaats eindigt de minister van Justitie, Donner, met ruim 11 procent. De leden van het TweeVandaag Opinie Panel noemen de beide CDA-bewindslieden 'onbetrouwbaar' en vinden dat ze 'niet goed luisteren naar de mensen in het land'. PvdA-leider Wouter Bos en minister Rita Verdonk nemen een gedeelde derde plaats in.
Uit de enquête blijkt verder dat het vertrouwen in het kabinet voor het eerst sinds maanden weer toeneemt: 19 procent geeft aan vertrouwen te hebben, 4 procent méér dan uit de enquête van september jl. naar voren kwam. Daarmee lijkt er een voorzichtige opwaartse trend zichtbaar. Ook het rapportcijfer voor het kabinet is heel licht gestegen: in september kreeg het kabinet nog een 4,3. Dat cijfer is iets opgelopen naar 4,6.
Op de vraag of Balkenende de echte leider is van dit kabinet, antwoordt driekwart van de ondervraagden met 'nee'. De echte leider van het kabinet vinden zij VVD-vice-premier Gerrit Zalm.
De Kamerleden zelf kozen Wouter Bos tot beste politicus van het jaar. De volledige uitslag van de enquete voor het TweeVandaag Opinie Panel vindt u hier.
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Fathom het volgende:
Gister nog eens met me vader over gesproken en ebn toch weer terug op me oude standpunt dat Kalou maar lekker voor Ivoorkust uit moet komen. Ook vind ik dat de FIFA de regels scherper moet stellen. Je mag alleen voor het land uit komen waar je geboren & getogen bent.
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Fathom het volgende:
Gister nog eens met me vader over gesproken en ebn toch weer terug op me oude standpunt dat Kalou maar lekker voor Ivoorkust uit moet komen. Ook vind ik dat de FIFA de regels scherper moet stellen. Je mag alleen voor het land uit komen waar je geboren & getogen bent.
Ja goed de marges kan mee gespeeld worden. Dat mogen de hoge heren doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is een goeie![]()
Maar wat als een speler al vanaf z'n 5e of zo in een ander land woont??
Dat wwet hij eigenlijk niks van z'n geboorteland.
Enige wat ik v basten verwijt is dat hij vind spelers nodig te hebben die niet uti NL komen. Als hij dit soort akties wilt doen is prima maar dan meot je coach van een club worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
Het leukste aan dit vind ik nog, dat men beweert dan dit allemaal de 'schuld' is van Van Basten. Dat hij ermee begonnen is.
Wat een onzin zeg, Kalou had toch direct nee kunnen zeggen.
Niet huilen hé, als ie straks Giovanni dolt en hij Oranje naar huis schiet!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Niks d'r van. Hij wacht maar net zo lang als iedereen
Net of ze em bij Ivoorkust nog moeten.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet huilen hé, als ie straks Giovanni dolt en hij Oranje naar huis schiet!
![]()
Zoals zo vaak gezegt biedt de wet gewoon een mogelijkheid, andere topsporters konden ook binnen korte tijd een paspoort krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
quote:Verdonk in beroep in zaak-Kalou
Minister Verdonk legt zich niet neer bij de beslissing van de rechtbank in de zaak van Feyenoorder Salomon Kalou. De bewindsvrouw heeft bij de Raad van State beroep aangetekend.
Eerder deze maand bepaalde de rechter dat de minister van Vreemdelingenzaken en Integratie opnieuw moest bekijken of de voetballer in aanmerking komt voor een versnelde naturalisatieprocedure. Verdonk heeft een dergelijk verzoek tot twee keer toe afgewezen.
Volgens een woordvoerder van Verdonk is de gang naar de Raad van State de goede weg om in juridische zin duidelijkheid te krijgen. Justitie vraagt de raad om een spoedige behandeling.
Ja, maar Kalou kan niet met z'n trainer trouwen. Die is al bezet. En hij speelt geen badminton, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals zo vaak gezegt biedt de wet gewoon een mogelijkheid, andere topsporters konden ook binnen korte tijd een paspoort krijgen.
quote:
Vind ik ook, ik zou het in dit geval een zwaktebod vinden om met zulke goede Nederlandse spelers een Kalou te naturaliseren. Anders was ik nog tegen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:
Ik word hier een beetje moe van, geef hem z'n paspoort nou maar. Gezeik duurt al langer als een halfjaar...
Ja, tochquote:
Versneld?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Radegast het volgende:
Voor de olympische spelen worden allerlei sportmensen genaturaliseerd
Ik ben zelf ook niet zo weg van Kalou, maar er zijn nu eenmaal regels die aangeven dat ie in aanmerking komt voor versnelde naturalisatie.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik zou het in dit geval een zwaktebod vinden om met zulke goede Nederlandse spelers een Kalou te naturaliseren. Anders was ik nog tegen.
Niet dusquote:
Volgens mij wel, maar ik weet die exotische namen niet uit m'n hoofd. Die marathonloopster is er sowieso één, geloof ik.quote:
Overtuigend.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:25 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij wel, maar ik weet die exotische namen niet uit m'n hoofd. Die marathonloopster is er sowieso één, geloof ik.
Die tafeltennisster iig.quote:
Getrouwd met haar trainer zeker? Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef raptorix het volgende:
Lornah Kiplagat
De eerste en meteen laatste keer dat ik het met je eens ben...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef Shreyas het volgende:
Verdonk is écht geweldig![]()
Laat Salomon maar lekker voor Ivoorkust gaan spelen.
Ze doen echt alles voor een Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch niet om laten bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |