jij snapt het principe: actie --> reactie.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Da_wizzZ het volgende:
Dus wij zoudne jou ook mogen slaan als jij bijdehand doet?
Dan ga ik je nu een paar virtuele klappen gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:56 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jij snapt het principe: actie --> reactie.
ik heb het verdiend * keert de andere wang toe *quote:Op woensdag 14 december 2005 11:00 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan ga ik je nu een paar virtuele klappen geven![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef clowncloon het volgende:
Ik ga je niet helpen. Hij is vervelend ergo verdient die klappen. Klaar. Zoek het zelf uit.
Ik denk niet dat jij je vriend kan aanklagen, hij heeft jou tenslotte niks gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef Ferdi81 het volgende:
bedankt voor al jullie reacties, mijn vraag was dus, hoe ik juridische stappen kan nemen tegen die klootzak, evt een advocaat inschakelen en hem aanklagen wegens de geleden schade ??
de politie maakt een pv en klaar........die doen er toch niks mee
Trieste reacties weer hier.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je vriend kan aanklagen, hij heeft jou tenslotte niks gedaan.
En ik denk ook niet dat die stomme acties van jouw vriend jou veel schade berokkend hebben.
Een klootzak is 't wel inderdaad, en ik geloof 'm voor geen meter als ie zegt dat ie die fles niet gegooid heeft.
En 't is inderdaad stom dat de politie niks doet, jouw vriend verdient het wel om ff flink gestraft te worden ja !
Dat is het probleem inderdaad. Zie maar eens hard te maken dat die uitsmijter zijn boekje te buiten is gegaan, als je dronken bent geweest. Aan de andere kant is zelfs een flesje gooien geen geldige reden voor een uitsmijter om jouw vriend helemaal de tifus in te rammen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Ja maar wat bereik je met aanklagen. Je was dronken, die vriend van je nog tig keer erger, zou het zo kunnen zijn dat je niet helemaal meer de controle had over jezelf? Misschien is er wel een flesje gegooid.
In het procesverbaal staat zeer waarschijnlijk dat jullie beschonken waren. Wat weten jullie nog helder van die avond? Misschien gaf die uitsmijter die vriend van je wel een duw, viel hij omdat hij dronken was toevallig erg ongelukkig. Was hij wel bewusteloos van de klap? Of was het misschien de alcohol.
Ik denk dat je het moeilijk gaat krijgen met aanklagen.....
Overigens is het zeker niet terecht dat een uitsmijter zomaar geweld gebruikt; die gasten sporen naar mijn idee sowieso nooit, altijd maar dat handje ophouden voor geld enzo...
Ja, alleen 1 getuige is niet genoeg. Die getuige is immers een vriend van je, wat zijn objectiviteit in twijfel stelt. Daarnaast zullen de collega's van die uitsmijter waarschijnlijk tegen je getuigen. Een aanklacht indienen kun je doen op het politiebureau.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef Ferdi81 het volgende:
1 iemand in ons midden was nuchter dus dat is een getuige, maar over het aanklagen gesproken hoe gaat dat in zijn werk ???
Laat dat maar gewoon aan de Officier van Justitie over. Die kan daar prima over beslissen en dan hoor je het vanzelf.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Ferdi81 het volgende:
ik weet dat je een aanklacht kan indienen op het bureau maar wat volgt er dan ?? een rechtszaak ??
op de camerabeelden was niet te zien of hij iets gegooid heeft en dat de portier hem heeft geslagen was ook helaas niet te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 15:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je zo overtuigd bent van de onschuld van jouw vriend heb je misschien nog een ander vermoeden waarom een portier speciaal achter hem aan gaat lopen hollen om hem een watjekou te geven ? Ik ben best benieuwd wat de man dán heeft bewogen de achtervolging in te zitten.
Verder houdt het bij het doen van aangifte op.
De politie gaat de aangifte behandelen en de portier zal worden gehoord.
Ik ben ook wel benieuwd of je vriend op de camerabeelden van het Stadhuisplein nog stééds geen fles gooit.
Het is overigens wel vaker druk aan het Doelwater na een avondje stappen.
Jouw vriend is namelijk niet de enige die in puin geslagen wordt in nachtelijk Rotterdam.
Solliciteer anders en draag je steentje bij aan het oplossen van het personeelstekort.
Beetje erg buitenproportionele reactie, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef shaun81 het volgende:
Hij is uiteindelijk bewerkt met stroomstootwapen en ijzeren stangen, hij weet nog steeds niet wie het gedaan heeft, zit nu in ieder geval meer dan half jaar in rolstoel met hele kleine kans dat ie weer ooit kan lopen
Dus actie is reactie
Dat soort gasten vragen er gewoon om. Ben geen voorstander van dat soort praktijken, maar kan het wel begrijpenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef shaun81 het volgende:
Nou jammer dat hij aangifte heeft gedaan. Heb hetzelfde meegemaakt met een vriend van me die geweigerd is bij een discotheek, wilde verhaal halen en kreeg zonder aanleiding zo'n ongelooflijk knoert in ze gezicht dat ie KO ging, door ambulance opgehaald, mocht snel er weer uit. Daarna wat vriendjes opgetrommeld en gewacht tot na sluitingstijd tot die portier in ze auto stapte.
Hij is uiteindelijk bewerkt met stroomstootwapen en ijzeren stangen, hij weet nog steeds niet wie het gedaan heeft, zit nu in ieder geval meer dan half jaar in rolstoel met hele kleine kans dat ie weer ooit kan lopen
Dus actie is reactie
Met andere woorden: compleet achterlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje erg buitenproportionele reactie, als je het mij vraagt.
Zo kun je het inderdaad ook zeggen!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Met andere woorden: compleet achterlijk.
Ja maar hoe vaak hoor je niet de verhalen dat figuren zoals TS beschrijft er mee weg komen? Hoeveel mensen moeten nog door dat soort "portiers" in elkaar geslagen worden? Ik ben geen voorstander, maar kan begrijpen dat bij bepaalde mensen de maat vol is en het recht in eigen handen nemen. Dat dit dan moet leiden tot een rolstoel is vers 2quote:Op woensdag 14 december 2005 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met andere woorden: compleet achterlijk.
Two wrongs don't make a right...quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef LENUS het volgende:
Ja maar hoe vaak hoor je niet de verhalen dat figuren zoals TS beschrijft er mee weg komen? Hoeveel mensen moeten nog door dat soort "portiers" in elkaar geslagen worden? Ik ben geen voorstander, maar kan begrijpen dat bij bepaalde mensen de maat vol is en het recht in eigen handen nemen. Dat dit dan moet leiden tot een rolstoel is vers 2
quote:Hij is uiteindelijk bewerkt met stroomstootwapen en ijzeren stangen, hij weet nog steeds niet wie het gedaan heeft, zit nu in ieder geval meer dan half jaar in rolstoel met hele kleine kans dat ie weer ooit kan lopen
Ja zo'n scene zou kunnen voorkomen in de veelbesproken film irreversiblequote:
Iemand in elkaar slaan, helpt helemaal niks. Ja, als je het doet zoals beschreven, zal die persoon niet meer als portier werken, maar in vele andere gevallen zal die vent er na een tijdje gewoon weer staan. En wat heb je dan bereikt? Wat houd je eraan over? Een warm gevoel van binnen?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak hoor je niet de verhalen dat figuren zoals TS beschrijft er mee weg komen? Hoeveel mensen moeten nog door dat soort "portiers" in elkaar geslagen worden? Ik ben geen voorstander, maar kan begrijpen dat bij bepaalde mensen de maat vol is en het recht in eigen handen nemen. Dat dit dan moet leiden tot een rolstoel is vers 2
Dat jullie hem opwachten na zo een actie en hem even wat laat voelen is in mijn ogen goed. Maar dat die man een half jaar in een rolstoel moet en dat ie misschien nooit meer kan lopen gaat wel ver. Kan je net zo goed een armpje of been breken, krijg je zelfde effect maar toch niks blijvends.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef shaun81 het volgende:
Nou jammer dat hij aangifte heeft gedaan. Heb hetzelfde meegemaakt met een vriend van me die geweigerd is bij een discotheek, wilde verhaal halen en kreeg zonder aanleiding zo'n ongelooflijk knoert in ze gezicht dat ie KO ging, door ambulance opgehaald, mocht snel er weer uit. Daarna wat vriendjes opgetrommeld en gewacht tot na sluitingstijd tot die portier in ze auto stapte.
Dus actie is reactie
Honkbalknuppel met spijkers anaal bij die kerel inbrengen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef Ferdi81 het volgende:
Nu is mijn vraag hoe kunnen we de uitsmijter het beste zo hard mogelijk naaien :
het is een topic uit 2005...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Freeflyer het volgende:
Je hoort het wel heel vaak de laatste tijd.
Ik doel op buiten proportioneel geweld van portiers in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |