Slechter is iig niet mogelijk imho. Ik hoop echt dat Sony zich bedenkt en toch kiest voor een centrale online dienst, al is het maar eentje die erg basic is. Een centrale friendslist zou ik een enorme uitkomst vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef nlboy het volgende:OP. Ben zeer benieuwd naar de PS3. Hopelijk wordt de online-multiplayer beter dan die van PS2.
Ik betaal liever voor een centrale dienst dan dat er helemaal niks is persoonlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef nlboy het volgende:
Ja idd, maar ja ik heb ook geen zin om weer ¤...,- per maand te gaan betalen om online te kunnen spelen. Dat zou eigenlijk net als de PC gewoon clans/groepen die een server kunnen huren bij Sony voor een bepaald bedrag.
Ja idd, ik ga dan met Burnout online...is er geen 1 server/speler meer. En af en toe max 10. Dat is echt jammer dat er zo weinig online is. Dus ik hoop echt dat het bij PS3 veranderd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Sony komt elke keer met het argument dat de PS2 de meeste online spelers heeft, maar het probleem is dat die alleen Socom spelen.
Heb ik liever 2 verschillende, en voor de nerds en 1 voor de niet-nerds. Ik ga echt geen ballen betalen voor die ene keer dat ik per week een keertje online wil hoor. Dat er mensen zijn zonder leven, school en werk moeten zij weten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik betaal liever voor een centrale dienst dan dat er helemaal niks is persoonlijk.
Wat een hoogstaande post weer, zet je oogkleppen af en breek door die muur heen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Heb ik liever 2 verschillende, en voor de nerds en 1 voor de niet-nerds. Ik ga echt geen ballen betalen voor die ene keer dat ik per week een keertje online wil hoor. Dat er mensen zijn zonder leven, school en werk moeten zij weten.
Mmm daar is dus nog steeds onduidelijkheid over, over een maand als de 1 maand gold trial afgelopen is zullen we er achter komen denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt toch helemaal niet in het weekend gratis gamen met silver? Dat was toch alleen een gerucht? Dat Sony niet opnieuw het wiel uit moet vinden, is natuurlijk logisch.
Keurig!quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef PandorasBox het volgende:
CES 06 site is online:
http://www.sony.com/ces/index.shtml
4 januari 2006, can't wait. Nieuwjaar begint meteen leuk. ;]
Het is ook de perfecte tijd om de Ps3 te hypen. De feestdagen zijn dan net voorbij, mensen hebben Ps2's en PSP's gekocht. Dat is dan achter de rug. En de X360 launch hype zal tot die tijd ook een beetje afgekoeld zijn..... Dus tijd om de Ps3 te hypen!
We zullen zien wat Sony voor ons in petto heeft.
Inderdaad, het is maar twee weekjes wachten.quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Keurig!Dat is inderdaad hèt moment om flink wat PS3-informatie vrij te geven! Ben benieuwd en zo lang duurt het niet meer tot 4 januari.
Nou ja, sinds de introductie van de PS3 is het duidelijk dat de PS3 geen controller en memorycard interface krijgt die de PS1 en PS2 wel hadden. Die zul je dus niet meer kunnen gebruiken. Alleen de analoge AV-connector is nog hetzelfde gebleven. Dus de video kabels van je PS1 en/of PS2 kun je nog gewoon blijven gebruiken.quote:Op zondag 18 december 2005 03:38 schreef piet_pelle het volgende:
Het aller belangrijkste wat betreft BC is toch wel de mogelijkheid om oude save games over te zetten naar je ps3.
Bij de X360 kan dat dus niet dus kan je bij sommige games helemaal overnieuw beginnen.
Is er al iets bekend over het gebruik van ps2 accesoires/memory cards op de ps3 zoals bij de ps> ps2 wel kon ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |