NS.nlquote:07:31 uur Utrecht/Amersfoort<->Schiphol Op last van de politie rijden er tussen Schiphol en Amsterdam Zuid WTC geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Volgens mij is het meer regelmaat dan nietquote:Gebeurt wel eens?
Het broodzakje kwam van links!quote:Op woensdag 14 december 2005 07:58 schreef Megumi het volgende:
Iemand zag een broodzakje liggen en denkt dat kan wel eens een bom zijn. Juiste handeling. Condecteur ropen. Al rijdend de deur open en naar buiten donderen.
Dat was ergens anders..quote:Op woensdag 14 december 2005 08:12 schreef Foo_niks het volgende:
Terroristen oefening
Er stond iemand op voor een bejaarde. Viel gelijk door de mand, dit moét een terrorist zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:20 schreef Kriebbel het volgende:
Een reiziger die zich verdacht gedroeg
Hij had zeker een koptelefoon op?
heeel verdacht is dat inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 08:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Er stond iemand op voor een bejaarde. Viel gelijk door de mand, dit moét een terrorist zijn!
"Hee, mensen er ligt misschien een bom hier in deze trein, blijf rustig zitten, we merken het zo of het loosalarm is of niet."quote:Op woensdag 14 december 2005 09:19 schreef Adfundum het volgende:
De reizigers in de trein kregen weer kutsmoesjes voorgeschoteld. ("te druk op schiphol", later werd het "een technische storing"). Ze hebben via hun mobieltes gehoord wat de werkelijke reden was.
LOL!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:20 schreef OldSchoolFool het volgende:
Weer een biddende moslim op zn knieen met zn kop in de toiletpot?
er was idd een verdacht iemand aangehouden ja. Leuk als je naar duivendrecht moet vanuit Hoofddorp en dat ze het ook eventjes meldenquote:Op woensdag 14 december 2005 08:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Er stond iemand op voor een bejaarde. Viel gelijk door de mand, dit moét een terrorist moslim zijn!
tja, die wil ook gewoon op vakantie z'n ding doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef computergirl het volgende:
vast iemand (moslim) die heel erg zenuwachtig was
Om zijn vliegtuig/aansluiting te missen bijv.
Mja, je kan moeilijk gaan roepen "in de trein zit iemand met een bom, blijf rustig zitten, we komen hem zo halen, de politie is onderweg".quote:Op woensdag 14 december 2005 09:19 schreef Adfundum het volgende:
De reizigers in de trein kregen weer kutsmoesjes voorgeschoteld. ("te druk op schiphol", later werd het "een technische storing"). Ze hebben via hun mobieltes gehoord wat de werkelijke reden was.
Ja precies...maar hoe gedraag je je niet verdacht??quote:Op woensdag 14 december 2005 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik op vakantie ga moet ik mijn koffer maar thuis laten denk ik. Voor je 't weet zit je een paar dagen vast.
EN HET WAS EEN NEGERT!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:29 schreef blieblie het volgende:
Onvoorstelbaar ook... Een verdacht persoon in de trein naar schiphol! Hij heeft een koffer bij zich!!.
Ja u, met die kofferquote:Op woensdag 14 december 2005 09:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, je kan moeilijk gaan roepen "in de trein zit iemand met een bom, blijf rustig zitten, we komen hem zo halen, de politie is onderweg".
Tenzij je dat bericht vooraf laat gaan door "attentie voor alle reizigers behalve die ene, je weet wie we bedoelen, ja, u, met de dinges"
quote:Op woensdag 14 december 2005 07:53 schreef Slarioux het volgende:
Of er is gewoon een ongeluk gebeurt op / om het spoor. Gebeurt ook weleens.
Nee, echt?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:46 schreef timmeeeh het volgende:
Stoptrein stilgezet wegens verdacht persoon
let op, was gewoon een islaam die traditioneel gekleed was opweg naar zijn werk als kantoor pikkie met een koffertjequote:Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Toeps het volgende:Iemand met een koffertje!
Ik vraag me dan af hè, wat is nou verdacht gedrag met een koffertje? Staken er lontjes uit? Of liep de betreffende persoon gewoon in een jurk?
Giel Beelen had vanmorgen een DJ aan de telefoon die in de trein zat. Die moest draaien in het buitenland en miste zijn vluchtquote:Op woensdag 14 december 2005 09:53 schreef xman het volgende:
Jezus je zou maar een vliegtuig moeten halen. En dan zit je daar maar in de trein. Je bent er bijna!
Maar je kosten worden dan ook niet vergoed neem ik aan! Wat als je een wereldreis gaat maken en je mist je vliegtuig? Krijg je dan een andere ticket?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Giel Beelen had vanmorgen een DJ aan de telefoon die in de trein zat. Die moest draaien in het buitenland en miste zijn vlucht
Je kunt ook op tijd vertrekken. Het is op Schiphol sowieso 3 uur tevoren inchecken. Als ik naar Indonesië ga, dan ben ik daar rond die tijd wel. Natuurlijk kan mijn vertraging niet al te lang duren, maar over het algemeen is dat ook niet het geval.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:59 schreef xman het volgende:
[..]
Maar je kosten worden dan ook niet vergoed neem ik aan! Wat als je een wereldreis gaat maken en je mist je vliegtuig? Krijg je dan een andere ticket?
Wat wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je kunt ook op tijd vertrekken. Het is op Schiphol sowieso 3 uur tevoren inchecken. Als ik naar Indonesië ga, dan ben ik daar rond die tijd wel. Natuurlijk kan mijn vertraging niet al te lang duren, maar over het algemeen is dat ook niet het geval.
nou nou..poeh poehquote:Op woensdag 14 december 2005 09:39 schreef Maerycke het volgende:
Ondertussen had ik wel een half uur vertraging
Goede woordkeuzequote:Reizigers in de volgens hem 'bomvolle' trein bleven rustig en reageerden laconiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |