Idd, daar zit ik dus nog op te wachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
Nathalie vergeet de schakel naar Lieske te leggen
Ja maar gebeurt wel elke weer met Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat nou niet het hele concept van BB? Opgesloten zitten van de buitenwereld is al fucken met je gevoel
Ja ze moet meer Lieske erbij betrekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beste smoes zou gewoon zijn om te zeggen dat Lieske tegen haar had gezegd dat ze laag stond in de poll met Dildo, en dat BB haar een tip gaf om een beetje meer tieten te laten zien. En dat daarom Lieske ineens veel meer stemmen heeft gehad. Omdat Dildo zelfde aanbod heeft gehad, maar die heeft geweigerd...
Daar trapt Roel zeker weten in...
Wanneer dan weer? Die keer van z'n eigen geld? Dat is dan ook de enige keerquote:Op woensdag 14 december 2005 02:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar gebeurt wel elke weer met Roel
Dat roep ik al half uur....quote:Op woensdag 14 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
Ze kiest de verkeerde methode volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:20 schreef Dropkick het volgende:
Ja ze moet meer Lieske erbij betrekken.
quote:Op woensdag 14 december 2005 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen.... dit gaat niet meer goedkomen met het wazige verhaal van Naat... dus ik wens jullie allemaal een welterusten
Hejquote:
Ik kom net binnenquote:Op woensdag 14 december 2005 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej
Kom je binnen of ga je slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |