ik weet hetquote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
Hoe we het wenden of keren, we zijn overgeleverd aan de willekeur van modjes en hebben het maar te accepteren
Wil de crew een SC in welk subforum weghebben dan zullen ze wat voor argument ook aandragen om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Maar ja, een mod heeft altijd gelijk en mag je niet tegenspreken.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet het
Nachtbar, 30/40, VV, enz...
anyway, ik zit te BeFfen nu
Ik zelf kwam er weinig, las er wel regelmatig meequote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
En mensen die er niets mee te maken hebben zijn dus ook de lul.Maar ja, een mod heeft altijd gelijk en mag je niet tegenspreken.
@Dé: ik zit te UVT'en nu.
Wat? Meelezen in de SC's?quote:Op zondag 18 december 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
Doe ik in oud en tru ook, dus idd ook de lezers pakken ze ermee
Meelezen in het algemeen.quote:
Wat bedoelt-ie dan met wie ze ermee pakken?quote:
Dat ook de meelezers gepakt worden met het sluitenquote:Op zondag 18 december 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat bedoelt-ie dan met wie ze ermee pakken?
Boer Koekoekquote:
Ja, snap ik, maar ik dacht dat jij niet meelas in SC's.quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ook de meelezers gepakt worden met het sluiten
Ik lees niet terug, das wat anders dan niet meelezen lieverdquote:Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ik dacht dat jij niet meelas in SC's.
True, true.quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, das wat anders dan niet meelezen lieverd
Joop van den Endequote:
John de Molquote:
Linda Evansquote:
Mark Evansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |