abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 13:18:44 #26
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33070148
13:00 Nathalie en Lieske zijn al gestopt met sporten.

Nathalie Hoe laat is het??
Ingrid 10 over half 1

Het horloge loopt dus niet goed dat ze eerder deze week hebben gekregen.

Ingird wordt gewaarschuwt dat ze geen appeltje op het dak mag gooien voor de vogels.

13:10 Ook Ingrid houdt het voor gezien met sporten.

Joost maakt zich klaar voor de zonnebank en laat zich insmeren door Ingrid

woensdag 14 december 2005 @ 19:21:33 #27
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33078779
19:18 The return of the mouse !!
Deze keer loopt ie zo de keukenlade in. Maar, Lies zag hem.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 14 december 2005 @ 19:25:48 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33078900
Saké drink je warm, Nathalie geeft dranklessen. Lies heeft een heftige jeukaanval. Ze zitten te wachten op het eten. Roel merkt op dat er geen niveau gesprekken meer plaatsvinden. De rest denkt dat hij het over sex heeft.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:34:45 #29
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33079150
19:30 Roel trekt nog een biertje uit de koelkast, onder het laten van een flinke boer. Hij krijgt een houten reet. Ze praten over het nomineren en wie er genomineerd zijn. De hongerigen worden gevoed. Onder het slaken van de meest ijselijke kreten vertellen ze allemaal dat ze iets horen.
pi_33079350
Saaie boel, daarom hier maar even wat caps uit de SC:

mooie caps, complimenten voor dropkick

foreverblue
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 14 december 2005 @ 19:53:11 #31
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33079736
ze hangen allemaal een beetje op de bank Roel begint iets te vertellen over dopamine en dat de hersenen dat aan maken als je erg blij bent, de bewoners maken snurkende geluiden!!
Vinden jullie het zo saai......

Joost is naar de dagboekkamer geweest
en komt met envelopen, de bewoners krijgen de nominaties te lezen en doen net of ze erg over de zeik zijn!

En het menu word bekend gemaakt, allemaal hun lievelings eten word geroepen
Born this way
  woensdag 14 december 2005 @ 19:54:32 #32
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33079781
Joost moet in de DBK komen. Ze weten nu pas dat ze allemaal zijn genomineerd, er ontspint zich een heen en weer geschreeuw. Joost gaat de 1e gang halen terwijl de rest in de fotoboeken gaat neuzen.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:01:15 #33
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33079998
Haring. Roel heeft het nog nooit gegeten maar stopt, dapper als hij is, een stukje in z'n mond. Hij vindt het naar snot smaken. EN stopt er nog een in z'n mond. Naat blijft vragen of hij eecchhttt nog nooit haring heeft gegeten. De drank die ze nuttigen bevat 37% alcohol.
pi_33080109
Van Talpa.tv

De Geheime Missie van Nathalie loopt nog steeds. Lieske is echter al de hele dag bij Ingrid in de buurt, dus valt er voor Nathalie niets te 'roddelen'. Gelukkig verlaat Lieske net de jacuzzi om te gaan douchen. Nathalie slaat toe in de Badkamer. Daar zegt ze tegen Lieske dat Ingrid en Rob gezoend hebben. Lieske lijkt het te geloven. Ze zweert plechtig om het niet aan Ingrid te vragen. "Ja anders vermoordt ze me!", liegt Nathalie nog verder!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 14 december 2005 @ 20:06:36 #35
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33080181
Ze moeten elkaar nu de ongezouten waarheid zeggen. en wel degene van wie zij vinden dat die niet BB moet winnen. Joost begint eerst met zichzelf niet de hoofdprijs te gunnen. Joost moet opnieuw. Hij kiest nu voor Roel. Niet statistisch, maar vanwege het gegeven dat hij vindt dat Roel de pot niet nodig heeft. Naat aaahhahaha is aan de beurt. Wie de pot niet moet winnen, ze wordt nu heel eerlijk tegen haarzelf, en kiest dan bij Liesje. Studeert nog wel, maar ja het slaat en niet en zo en zo en nog de jongste en so en durrr wel komt, ja, en ja en soorryy.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:13:39 #36
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33080426
Roel vindt dat hij denkt dat Joost het niet moet verdienen, het is zijn gevoel. Al zou Joost het winnen dan zou Roel daar geen zuur gevoel aan over houden. Naat . . statist. ja en ja en het spel. Lies: ik bekijk hert redelijk statistisch en enigszins en. . Ik spreek even mijn gevoelens uit: Joost kan er vele goeds mee doen, zeker z'n ouders. En een eigen bedrijf voor Joost, althans, Lieske heeft zo'n vipe dat ie daar wel mee on kan gaan. Ingrid gunt ze het meest. Ze twijfelt tussen Naat en Roel. Wereldreis kan Roel nu ook makne, Naat heeft een goede baan ( ik ben werkeloos hé ) Bla bla bla bla ( 30 minuten). Roel heeft het geld het minst nodig. en zeg maar zeg maar, slik slik en je hebt je dilpoma al, ik moet wat zeggen. Niet te veel zeggen zegt Naat. Ing kiest voor Roel, ze is er via ienne mienne mutte achter gekomen dat ze het Roel niet gunt.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:28:59 #37
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33081059
Volgende opdracht: annecedotes vertelle ( alleen Joost blijkbaar, Lieske krijgt alweer een antie TRoel vraag.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:36:02 #38
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33081380
Changez !
pi_33082869
Naat heeft het moeilijk gehad afgelopen week i.v.m. Dido en bedankt de bewoners voor de steun. Na het huis hoopt Naat dat haar ouders en vrienden trots op haar zijn. Ze vindt het ook spannend om de andere bewoners weer te zien straks. Hoe reageert "men" op mij (of Menno?) Voor de rest vindt ze het nog steeds hartstikke leuk

Roel heeft het het moeilijkst gehad met het vertrek van Dido. Ook mist hij zijn maten en zijn muziek. Het slapppe gelul met zijn maten. Hij vindt dat hij niet meer goed uit de verf komt in deze groep. Verder vindt hij alles wel prima

Ingrid vind het eng dat ze de verantwoording moet dragen voor de persoon die zij aan de buitenwereld heeft laten zien. Vraagt zich af of haar moeder trots op haar is.

Lieske vond het moeilijk omdat ze een persoonlijkheid is (?) Ze maakt zich er druk over of ze mischien haar ouders in een kwaad daglicht heeft gezet. Bang dat haar ouders niet trots op haar zijn. Haar moeder had het ook niet op haar werk verteld. Volgens Ingrid heeft ze nooit iets slechts over haar ouders gezegd. Ze zegt steeds weer dat ze bang is dat haar ouders denken: "is dit het meisje wat we zo goed hebben opgevoed?"

Joost vertelt eerst dat hij bang is naar buiten te gaan. Hij is zich in huis sterker gaan voelen t.o.v. zijn ouders. Ik ben altijd mezelf geweest. Ik kijk elke avond terug op een leuke dag. Ik heb het echt moeilijk gehad met de mensen die weggingen. Ik ben heel veel maatjes kwijtgeraakt. Nu bang voor alle "laatste" dingen. Ik heb me als een vis in het water gevoeld. Ik kon alles doen en laten wat ik wilde, dat kan straks thuis niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike1964 op 14-12-2005 21:13:26 (vaudje) ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  woensdag 14 december 2005 @ 22:50:48 #40
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33087066
De bewoners zitten nog steedts te tafelen. Ingrid vertelt een verhaal dat ze ooit naar een begrafenis moest maar toen naar de verkeerde begraafplaats ging. Verder wordt er niet erg boeiend gelult. Het gaat over de begrafenissen die ze hebben mee gemaakt.

10:41 BB: De volgende gang kan worden opgehaalt.

En het is....... een cackeje met kersen en slag erop. Ze zijn dus nu al met het dessert bezig. (niet een beetje laat hummy??).

Ondertussen vertelt Ingrid nog ronduit over haar overleden vrienden en familieleden.
pi_33095386
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')