Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Oftwel, ga gewoon wegquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik voel me gewoon minder vrij. Lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terugquote:
Jezus, die award heb je allang gewonnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terug
Heb je hem weerquote:
Als er íéts kut isquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hela, ik heb m'n 40.000e post gemist..
ficken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik zeg:
Condooms zijn crap.
Ik zeg:
Test en pil!
En ook:
Weltrusten!
Morgen weer een volle dag voor de boeg.
![]()
Op z'n Duits?quote:
Wat is op z'n Duits?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op z'n Duits?
Eerst even je gezondheidsverklaring overleggen!
Godver, hoeveel klonen heb je wel niet Dizertquote:
Ja, ficken is toch duitsquote:
Ficken...quote:
Zie je wel: nasty (sauer)krauts.quote:
Ik heb het over ficken op z'n Duitsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ficken is toch duits!!!!
Gejodel in de grot?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ficken...
Hoe het in z'n werk gaat, weet ik niet. Maar ik vermoed dat er bratwurst und sauerkraut aan de pas komt.
En gejodel, heel veel gejodel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |