Ze is weer bezig... ze denkt dat Amy dood is... en dat terwijl een paar maanden geleden nog dat hele verhaallijn gaande wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft ook totaal geen benul welke smilies ze post, ze slaan nooit ergens op.
Whehehehee en ik kan klachten indienenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan posts deleten!
Dan altijd regenjas aan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan altijd regenjas aan natuurlijkDenk je nou echt dat ik het in dat geval zonder zou doen
In het geval van een vaste relatie is het een ander verhaal. Sex met condoom is natuurlijk minder dan zonder
![]()
Lieve Zhenar,quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
IK WORD GEK!!!!!
Die ik vervolgens weer kan deleten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehehee en ik kan klachten indienen!
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deletenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ik vervolgens weer kan deleten.
Kon je dat niet eerder zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Yvonnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij in mijn persoonlijke mail en in die van Yvonnen kan kijken en deleten!
Drie...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yvonnen? Hoeveel zijn er wel niet
?
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Vaste realtie = weg met condooms. Condooms geven me altijd het gevoel dat ik vastgesloten zit of zo...
Oftwel, ga gewoon wegquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik voel me gewoon minder vrij. Lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is gewoon minder lekker. Vasgesloten? Gebruik je het dan wel goed?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk alleen over je dingetje doen he.
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terugquote:
Jezus, die award heb je allang gewonnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik weg... en kom ik nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |