Wat een kutfilm was datquote:
quote:
Die heb ik van de week nog gezien, die was veel beter iddquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]Leuk mên.
Al was Phileine zegt sorry leuker.
condoomsquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tiiiiiiiiiiina! Wieviel kosten die Kondomen?
Daar ben ik gelukkig nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het boek is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Nou, ze is me iets te overheersendquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze is me iets te overheersend.
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, Duivel gaat voor de SOA's en zwangerschappen..
Ik lees eigenlijk alleen (daar gaan we weer) oorlogsboeken. En ben nu met een 8-delige serie bezig genaamd: "The Brotherhood Of War" en ben nu bijna halverwege deel #2quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Harry Potter..
Ja, maar stel he, je gaat eens voor een nachtje met een aantrekkelijke deerne mee naar huis, ga je dan eerst inwendig onderzoek doen alvorens je haar inwendig gaat, euh, onderzoeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
Ze gelooft het ook nogquote:
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-testquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel eens van de pil of een soatest gehoord?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als jij in een discotheek of kroeg ofzo een meisje ontmoet en 't is gezellig die avond heb je niks aan die SOA-test.
Whehehe, ik kan posts deletenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |