Klein beetje offtopic maar:quote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Kogando het volgende:
Goed, ik geloof dat ik het nu eindelijk begrijp. Het verhaal van Patrick Savalle was inderdaad ook verhelderend. Als ik alle posts en websites zie snap ik wel waarom er maar weinig mensen zijn die er het fijne van weten, ingewikkelde materie.
Enfin, het feit dat er dus gezegdes bestaan die zelfs helemaal onwaar zijn zegt al genoeg.
Ja, inderdaad. Maar sommige mensen begrijpen er dan ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef yup het volgende:
Klein beetje offtopic maar:
Als ik iemand vertel dat een Civic 1.4 met carburateurs al net zoveel vermogen afgeeft als zijn Golf 3 1.8 (beide 90 pk) dan gaat ie al schuimbekken.
Het gewone volk weet geen fuck van auto's... Al helemaal niet over koppel/vermogen waarom een 1.4 net zo krachtig als een 1.8 kan zijn etc.
herkenbaar. Als mensen op verjaardagen enz over hun auto beginnen en dat hun sportfilter voor 35 pk extra zorgt hou ik altijd mn mond maarquote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef yup het volgende:
[..]
Klein beetje offtopic maar:
Als ik iemand vertel dat een Civic 1.4 met carburateurs al net zoveel vermogen afgeeft als zijn Golf 3 1.8 (beide 90 pk) dan gaat ie al schuimbekken.
Het gewone volk weet geen fuck van auto's... Al helemaal niet over koppel/vermogen waarom een 1.4 net zo krachtig als een 1.8 kan zijn etc.
ingewikkeld valt wel mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Kogando het volgende:
Goed, ik geloof dat ik het nu eindelijk begrijp. Het verhaal van Patrick Savalle was inderdaad ook verhelderend. Als ik alle posts en websites zie snap ik wel waarom er maar weinig mensen zijn die er het fijne van weten, ingewikkelde materie.
Enfin, het feit dat er dus gezegdes bestaan die zelfs helemaal onwaar zijn zegt al genoeg.
Als je iets begrijpt is het niet meer ingewikkeld nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef vlad het volgende:
ingewikkeld valt wel mee hoor![]()
Kwestie van je er een keer goed in verdiepen en goed over na denken. Dan is het eigenlijk allemaal heel logisch en begrijpelijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |