abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33069337
Goed, ik geloof dat ik het nu eindelijk begrijp. Het verhaal van Patrick Savalle was inderdaad ook verhelderend. Als ik alle posts en websites zie snap ik wel waarom er maar weinig mensen zijn die er het fijne van weten, ingewikkelde materie.

Enfin, het feit dat er dus gezegdes bestaan die zelfs helemaal onwaar zijn zegt al genoeg.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_33078903
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Kogando het volgende:
Goed, ik geloof dat ik het nu eindelijk begrijp. Het verhaal van Patrick Savalle was inderdaad ook verhelderend. Als ik alle posts en websites zie snap ik wel waarom er maar weinig mensen zijn die er het fijne van weten, ingewikkelde materie.

Enfin, het feit dat er dus gezegdes bestaan die zelfs helemaal onwaar zijn zegt al genoeg.
Klein beetje offtopic maar:

Als ik iemand vertel dat een Civic 1.4 met carburateurs al net zoveel vermogen afgeeft als zijn Golf 3 1.8 (beide 90 pk) dan gaat ie al schuimbekken.

Het gewone volk weet geen fuck van auto's... Al helemaal niet over koppel/vermogen waarom een 1.4 net zo krachtig als een 1.8 kan zijn etc.
pi_33081450
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef yup het volgende:

Als ik iemand vertel dat een Civic 1.4 met carburateurs al net zoveel vermogen afgeeft als zijn Golf 3 1.8 (beide 90 pk) dan gaat ie al schuimbekken.

Het gewone volk weet geen fuck van auto's... Al helemaal niet over koppel/vermogen waarom een 1.4 net zo krachtig als een 1.8 kan zijn etc.
Ja, inderdaad. Maar sommige mensen begrijpen er dan ook helemaal niks van.

Ik heb voorkeur voor auto's die lekker veel toeren maken, en daar is Honda natuurlijk een goed voorbeeld van. Ik heb zelf ook een bmw 325i gehad, en dan merkte je ook dat hij vanaf zo'n 4000rpm echt begon te sleuren. Dus dat was imho ook wel een auto die je echt hoog in de toeren moet houden.
pi_33081853
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef yup het volgende:

[..]

herkenbaar. Als mensen op verjaardagen enz over hun auto beginnen en dat hun sportfilter voor 35 pk extra zorgt hou ik altijd mn mond maar Ik heb wel geleerd dat je dat soort discussies gewoon niet moet aangaan
pi_33082292
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Kogando het volgende:

ingewikkeld valt wel mee hoor
Kwestie van je er een keer goed in verdiepen en goed over na denken. Dan is het eigenlijk allemaal heel logisch en begrijpelijk
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_33083440
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef vlad het volgende:
ingewikkeld valt wel mee hoor
Kwestie van je er een keer goed in verdiepen en goed over na denken. Dan is het eigenlijk allemaal heel logisch en begrijpelijk
Als je iets begrijpt is het niet meer ingewikkeld nee.
pi_33083746
Voor deze shizzle moet natuurkunde je iig wel een beetje liggen

Maar het lijkt moeilijker dan het is, vooral doordat die stinkamerikanen allemaal van die hoerige eenheden gebruiken. Daar wordt het ook niet duidelijker op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')