quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef Furious het volgende:
Sorry super-muffin, geen fipo voor jouw.
Heb jij de tijdmachine alvast uitgevonden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef Paltos het volgende:
Je opende het topic niet om 13:13 uur.![]()
Moment.quote:
ah okequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Moment.
Gevonden: http://www.thinksecret.com/news/0511intelibook.html
Stond een aantal SC's terug.![]()
Was het maar waar. Ontmoedigend nieuws is dat ze een tijd terug hebben gezegd dat 1000$ laag genoeg was voor mensen om in een portable Apple te stappen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef iDex het volgende:
[..]
ah oke
ik dacht dat het nu bevestigd was
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zat gisteren knullig mijn huiswerk te krabbelen op zo'n kuttafeltje in de trein, regelmatig gestoord door wissels en andere onregelmatigheden in het spoor. Het was toen dat ik besefte dat ik een PowerBook nodig heb.
Had ik maar geld!
Met een PowerBook zal de tafel even kut blijven though.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zat gisteren knullig mijn huiswerk te krabbelen op zo'n kuttafeltje in de trein, regelmatig gestoord door wissels en andere onregelmatigheden in het spoor. Het was toen dat ik besefte dat ik een PowerBook nodig heb.
Had ik maar geld!
Moet je eerste klas gaan zittenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Met een PowerBook zal de tafel even kut blijven though.![]()
Maar dan kun je nog wel netjes schrijven en schiet je niet uit met je pen als de trein over een wissel rijdt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Paltos het volgende:
Met een PowerBook zal de tafel even kut blijven though.![]()
Je kunt ook gewoon een kladblok pakken, vandaal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of je PowerBook flikkert op de grond!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog wel netjes schrijven en schiet je niet uit met je pen als de trein over een wissel rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |