quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
Brabant verlaten voor Zuid Holland...
(Alleen) in het geval van Helmond is dat een verbetering hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
Kan idd nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
Nee voor Biancavia!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
In dat geval is het je vergevenquote:
Daar zou ik het ook voor doenquote:
Herstel... Helmond verlaten voor Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
Je bent net zo verrast als wij?quote:
Je, zult Brabant nog gaan missen Conflict.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
sorry? we hebben al genoeg baksteensjouwers hier.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Conflict het volgende:
Morgen ga ik mijn computer verhuizen
Dag Helmond
Op naar Zuid-Holland![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef HAL9000S het volgende:
Ze gingen toch juist samenwonen omdat dat op komst was, of ben ik verkeerd ingelicht?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer kunnen we het nageslacht verwachten?
ja feli jongenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef tonks het volgende:
Maar gefeliciteerd !
Chili?quote:
doe es liefquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:06 schreef Adelante het volgende:
Wat vinden biancavia's ouders daar nou van, dat je bij ze intrekt?
Wist je het al?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Gefeliciteerd.
En je begint al aardig richting de bewoonde wereld te gaan.
Doe eens lief, ik vind het tof voor ze.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ze heeft zeker een steekje los![]()
Zulk ongeremd heerschap binnenlaten in zo'n nette woning![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:09 schreef Classics het volgende:
[..]
mag ik er 1 tje
een grote
voor de kerst geleverd svp![]()
Cavia's van 7 à 8 pondquote:Op woensdag 14 december 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
Krijgen we straks ook dan ook:
[afbeelding]
?
!
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Cavia's van 7 à 8 pond![]()
!
On-topic: Gratuliere
iemand een recept voor zoietsquote:'s Avonds besluiten we om een ander nationaal gerecht te eten: cuy, ofwel cavia! Hiertoe gaan we naar Ary Quepay, een fleurig aangekleed restaurant met veel planten, parkieten (in kooitjes) en live muziek. Wat ons opvalt is dat de serveersters allemaal een walkie-talkie aan hun riem hebben hangen waardoor de baas hen commando's geeft en continu heen en weer laat rennen. Als de cavia wordt opgediend is het even schrikken, want het beest is nog redelijk herkenbaar. De kop met ogen en tanden zit er gewoon nog aan en de pootjes steken aan vier kanten over de rand van het bord. De smaak doet ons nog het meeste aan kip denken, de vele botjes trouwens ook. Het vel is echter dik en hard en hebben we niet opgegeten. Uiteraard werd de cuy vergezeld door Arequipeña, het lokale bier.
d'r komt een huis in Helmond vrijquote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef avw1982 het volgende:
Owja Conflict komt nu wel erg dicht in de buurt.![]()
Hoeft niet meer!quote:
ey patquote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef patty het volgende:
Dan kunnen jullie met elkaar computeren.
Nerdliefde
Jaaa!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef patty het volgende:
Dan kunnen jullie met elkaar computeren.
Nerdliefde
Kontnuecken.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu![]()
Wil![]()
Ik![]()
Dus![]()
Weten![]()
Wat![]()
Dat![]()
Is!![]()
O en Feli trouwens![]()
wat gaan we eten vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch gezellig!
Jij mag het zeggen! (Als het maar geen Big Tasty is.)quote:
Doe ik toch altijd.quote:En neem je bier mee?![]()
![]()
![]()
Dat zijn we toch al!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat lief! Volgens mij worden jullie het schattigste fok-stel ooit.![]()
*zucht*quote:Op donderdag 15 december 2005 16:55 schreef Conflict het volgende:
Doe dan maar een bigbigmac!
*zucht*quote:Op donderdag 15 december 2005 16:55 schreef Conflict het volgende:
en bier
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Een mijn afkondiging word gesloten? Jij bent lekker bezig Conflict!!!!
Zware shag.quote:
Schijnbaar veel. Conflict flikkert mijn afkondiging dicht, maar met het grootste gemak kondigd hij wel zijn verhuizing aanquote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Denk het wel ja!quote:
Maak je niet zo druk, over enkele weken ben je weg.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@Conflict, mag ik het zo stellen dat ik jou als zijnde moderator niet niet meer serieus neem?
Lees maar eens door waar ik het over heb.
Zeur niet, klassejustitie en machtsmisbruik zijn de normaalste zaken ter wereld.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar veel. Conflict flikkert mijn afkondiging dicht, maar met het grootste gemak kondigd hij wel zijn verhuizing aan![]()
ja........schijnbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeur niet, klassejustitie en machtsmisbruik zijn de normaalste zaken ter wereld.
En dat Conflict en Bianca samen gaan wonen is gewoon groot fok-nieuws, dus daar mag best een topic over zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja........schijnbaar![]()
![]()
Ik denk dat ik maar bij Conflict en Biancavia intrek![]()
Daar ben ik blij om, uiteraard.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat Conflict en Bianca samen gaan wonen is gewoon groot fok-nieuws, dus daar mag best een topic over zijn.
Bedankt voor de felicitaties!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@Conflict, mag ik het zo stellen dat ik jou als zijnde moderator niet niet meer serieus neem?
Lees maar eens door waar ik het over heb.
Neemt niet weg dat ik jullie beiden wel feliciteer.
Conflict is een wereldburger.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef squEEKer het volgende:
Waar je ook heen zal gaan een helmonder zal je blijven, neem dat nou maar van mij aan
Gelukkig heb ik nooit in Hamburg gewoondquote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Conflict is een wereldburger.![]()
Daar eten ze alleen maar Big Tasty's!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit in Hamburg gewoond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jee!Biancavia en Conflict, van harte gefeliciteerd!
![]()
[afbeelding]![]()
Zoals deze?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
oh dit gaat hele mooie topics opleveren![]()
Whehehehehe.quote:
Je klinkt enigzins jaloers...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:55 schreef ondeugend het volgende:
Ohoooo !
Jullie hebben verkering !!
Wehehehehe.quote:
En de kinderen moet natuurlijk hun laarden aanhouden in huis als ze door de bagger gelopen zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:36 schreef missC het volgende:
[afbeelding]
Liefde is :
elkaar per msn vragen of je
-wat wiilt drinken
-nog lekker zit
-mee naar bed gaat
Het betreft hier pril geluk; na 7 jaar lig je met laptop op de bank, zinloos te zappen...beiden naakt, dat dan weer wel![]()
Gefeliciteerd !
Ik voorspel dat dat geen 7 jaar gaat duren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:36 schreef missC het volgende:
Het betreft hier pril geluk; na 7 jaar lig je met laptop op de bank, zinloos te zappen...beiden naakt, dat dan weer wel![]()
dat msn-en en zappen op de bank...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dat geen 7 jaar gaat duren.
In zuidholland genoeg snackbars hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
maar conflict
Nu heb je niet meer een snackbar in je straat
Ohwjahquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In zuidholland genoeg snackbars hoor..
En als die wat ouder is ook op Fok laten komen, kan die als die gaat ouberen nieuwe mod worden van PUB.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Gefeliciteerd
Nu is het wachten op een nieuwe fok-baby
Zeg, wanneer wordt dat eens in werking gestelt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
de geest van Fok!date dwaalt hier denk ik nog op het forum door![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Gefeliciteerd
Nu is het wachten op een nieuwe fok-baby
Dat is toch een flop geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, wanneer wordt dat eens in werking gestelt?.
En niemand informeerd mij dan ook he!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |