Je klaagt, zeurt en miept een stuk meer dan ik doe hoor en ik heb de smoes een vrouw te zijn, wat is jouw smoes?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef electricity het volgende:
wat is het toch met dat kutvolk. ik beleef er soms veel plezier mee, maar op de meeste momenten zou ik ze wel kunnen schieten. altijd zeuren, manipuleren, moeilijk doen, klagen, voor je proberen te denken, alles op zichzelf betrekken, dingen verkeerd opvatten, vervelende situaties creeeren, onredelijk zijn, ruzie maken, etc etc.![]()
![]()
ik kan het aantal echt leuke vrouwen qua karakter dat ik in mijn leven heb ontmoet op 2 handen tellen.
*klaag*![]()
en het ergste is nog wel dat ik ook gewoon lekker doorga met het afspreken met ze. want aangezien ik geen heaumeau ben zal ik toch moeten proberen te zorgen dat ik iemand vind die alle bovengenoemde eigenschappen niet bezit, en tevens geinteresseerd is in mij.![]()
kortom: deel hier uw ervaringen naar aanleiding van het ontmoeten van foute vrouwen tijdens de zoektocht naar perfectie, in acht nemende bovenstaande losse definitie.![]()
Je vrouwtje? Je bent zelf 17? Smerige senofielquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef Shapeshifter het volgende:
Mijn vrouwtje klaagt nooit
Of moet ik zeggen, heeft nog nooit geklaagd
Post nou eerst maar eens een foto van die vriendin van jequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Shapeshifter het volgende:Jemig he, is verkeerd opvatten een hobby van je ofzo...
Ga voor de spiegel staan en schaam je...
En waar had jij dit topic ook alweer in geopend vriend?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef electricity het volgende:
klagen
kuch kuch..."mijn vrouwen''? of zei ik ons vrouwen oftewel.. ik ben ook een vrouw..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:55 schreef Scorpie het volgende:
whehe en Salsagirl gelijk pissig whehehe zo van "Mijn vrouwen, wat doe je!" whehehe
Met ze praten? Moet je er wel tussen kunnen komen, ze ratelen vaak aan één stuk door.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef Departak het volgende:
Trouwens, ik vind het wel meevallen. Van de meiden die ik tot nu toe heb gehad zat er geen een echte zeiker tussen. Je moet natuurlijk wel met ze praten he?![]()
Aaaaaaah ze geeft toequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef Salsagirl het volgende:
Je zegt wat over ons vrouwen,maar je bezit zeker de zelfde eigenschappen
je klaagt je zeurt...etc
En als je weinig leuke meiden ken.. lig misschien wel aan jezelf..
geef ik toe dan? want geef alleen maar aan hoe hij er over denkt.. en hij zich dan wel ff net zo gedraagt..quote:
Misschien heb ik toevallig de goeden gekozen, die gewoon luisteren als ik praatquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Met ze praten? Moet je er wel tussen kunnen komen, ze ratelen vaak aan één stuk door.![]()
ehm... een dame?quote:
Keesquote:Op woensdag 14 december 2005 07:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Je kunt het beter gewoon op Kees zn manier doen.
wat heeft teringweer met vrouwen te maken?quote:
teringweer?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat heeft teringweer met vrouwen te maken?
Meerderequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef The_Terminator het volgende:
Vrouwen zijn lief![]()
En het allerbelangrijkste: er zit een gat in
Misschien is dit iets voor hem: Collega met een lesbisch kapselquote:Op woensdag 14 december 2005 08:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je zoekt dus een vrouw die zich gedraagt als een man?
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat heeft teringweer met vrouwen te maken?
nee precies, en daar zijn we hier dan ook niet, dus de Kees plaatjes mogen rustig achterwege blijven.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
In welke grot heb jij afgelopen weken geleefd ....niet ONZ in ieder geval
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
In welke grot heb jij afgelopen weken geleefd ....niet ONZ in ieder geval
![]()
Precies, gewoon ervoor zorgen dat je je vrouwen als vuilnis behandeld. Als je dan een keer lief doet, zijn ze weer 3 weken in de wolkenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Blokhut het volgende:
Als je dominant bent heb je dit soort gezeik niet
100% ???quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Viking84 het volgende:
mannenik ben niet voor niets lesbisch
zes weken een lange relatie?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef nweenink het volgende:
Ik heb 4 lange relaties gehad, en na een week of zes gebeurd er iets met vrouwen, ik weet niet wat. Dan begint het gezeur en moet je ineens van alles anders ben je niet gezellig. Als je dan met vrienden naar de kroeg wil dan is dat 'prima natuurlijk', maar o wee als je dan 's avonds thuiskomt, dan zit ze op de bank te pruimen dat je niet gezellig bent enzo.
Ben nu ongeveer een jaartje single en dat bevalt me wel zo. Af en toe eens een keer... Nah echte mannen begrijpen me wel!
Klopt, is bij mij pas de 1e keer in 5 maanden dat ze wat heeft hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 15:19 schreef sr_firewire het volgende:
Gelukkig valt dit bij mij eigenlijk wel allemaal meeMijn vriendin is bi, en ze amuseert zich ook wel zonder mij (als ik bijv. met vrienden in de kroeg uithang). Wat dat betreft heb ik momenteel helemaal niets te klagen. Je moet gewoon bepaalde afspraken maken wat wel en niet kan, en soepel zijn.... dan vallen die vrouwen best wel mee hoor
En na de 1e keer vind je al gelijk dat ze het zich maar moet bekijkenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:27 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Klopt, is bij mij pas de 1e keer in 5 maanden dat ze wat heeft hoor![]()
Ik heb wdb mazzel![]()
Ja, laat dr maar ff in dr sop gaarkokenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En na de 1e keer vind je al gelijk dat ze het zich maar moet bekijken![]()
En toch wil je een gevuld kutje..quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Die usernamequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je vrouwtje? Je bent zelf 17? Smerige senofiel
Zou ik ook zijn als ik vrouw was.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Viking84 het volgende:
een vrouw mag overal een gat hebben behalve in haar handquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef The_Terminator het volgende:
Vrouwen zijn lief![]()
En het allerbelangrijkste: er zit een gat in
Ik moet eigenlijk om jou lachen want jij lacht om iets wat jij verkeerd begrepen hebt.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zes weken een lange relatie?![]()
Ik wil niet: zeuren, manipuleren, moeilijk doen, klagen, voor je proberen te denken, dingen verkeerd opvatten, vervelende situaties creeeren, onredelijk zijn, ruzie maken, etc etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef electricity het volgende:
wat is het toch met dat kutvolk. ik beleef er soms veel plezier mee, maar op de meeste momenten zou ik ze wel kunnen schieten. altijd zeuren, manipuleren, moeilijk doen, klagen, voor je proberen te denken, alles op zichzelf betrekken, dingen verkeerd opvatten, vervelende situaties creeeren, onredelijk zijn, ruzie maken, etc etc.![]()
![]()
ik kan het aantal echt leuke vrouwen qua karakter dat ik in mijn leven heb ontmoet op 2 handen tellen.
*klaag*![]()
en het ergste is nog wel dat ik ook gewoon lekker doorga met het afspreken met ze. want aangezien ik geen heaumeau ben zal ik toch moeten proberen te zorgen dat ik iemand vind die alle bovengenoemde eigenschappen niet bezit, en tevens geinteresseerd is in mij.![]()
kortom: deel hier uw ervaringen naar aanleiding van het ontmoeten van foute vrouwen tijdens de zoektocht naar perfectie, in acht nemende bovenstaande losse definitie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |