Van www.ib-groep.nlquote:Is de aanvullende beurs een gift?
Ja en nee.
Volg je een opleiding in het beroepsonderwijs? Dan is je aanvullende beurs een gift, tenzij je vanaf of na 1 augustus 2005 voor het eerst studiefinanciering ontvang voor een beroepsopleidende leerweg op niveau 3 of 4. Je valt dan namelijk onder de prestatiebeurs. Val je onder de prestatiebeurs, voor het beroepsonderwijs of het hoger onderwijs? Dan geldt dat je aanvullende beurs voor de eerste 12 maanden sowieso een gift is. Haal je binnen 10 jaar je diploma, dan wordt je aanvullende beurs van de overige maanden omgezet in een gift.
Ja, ib-groep is inderdaad vet irritant met bellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef tiez het volgende:
dan is die basis beurs dus per persoon verschillend want bij mij is ie 89 dit jaar was het al 76.
ib-groep is hjet beste via mail te bereiken ze reageren altijd binnen 24 uur en als je belt kan je nog wel eens 48 uur aan de lijn zitten. ER ZIJN NOGF 89 WACHTENDE VOOR U.. ER ZIJN NOG 111 WACHTENDE VOOR U. enz enz
Heb gister nog gebeld om 4 uur smiddags en ik kwam er gelijk door!! Me aanvullende beurs was nog niet bekend dus ik dacht ik bel even voor het geval ze me vergeten ofzo.. Maar word als het goed is nog geregeld deze week omdat ze mijn ouders hun inkomensverklaring ofzo nog niet hebben..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef tiez het volgende:
dan is die basis beurs dus per persoon verschillend want bij mij is ie 89 dit jaar was het al 76.
ib-groep is hjet beste via mail te bereiken ze reageren altijd binnen 24 uur en als je belt kan je nog wel eens 48 uur aan de lijn zitten. ER ZIJN NOGF 89 WACHTENDE VOOR U.. ER ZIJN NOG 111 WACHTENDE VOOR U. enz enz
Doe mij dan maar die 50 euro en ouders die goed bij de kas zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:56 schreef Robbiej het volgende:
¤364 per maand.voor niks.. . allemachtig wat lekker..
70 euro, en idd ben ik met je eensquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe mij dan maar die 50 euro en ouders die goed bij de kas zitten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |