abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33053288
Moordenaar Fortuyn blijkt fanatiek automobilist

Volkert van der G., de man die er van wordt verdacht op 6 mei Pim Fortuyn te hebben vermoord, blijkt fanatiek automobilist. Uit betrouwbare bron is vernomen dat Van der G. niet alleen vaak in een auto reed, maar er ook een in bezit had en lid was van de fanatieke autobeweging ANWB

Tot nu toe zocht het rechercheteam vooral motieven in het linkse milieukamp. De ontdekking van exemplaren van het ANWB-orgaan "Kampioen" in Van der G's woning, werpt echter een geheel nieuw licht op de zaak.

"Het onderzoek onder fanatieke milieu-activisten zat op een dood spoor", aldus de woordvoerster van politiekorps Gooi- en Eemland. "Zo kwamen we er al snel achter dat de meeste veganisten geen dierlijke producten eten, omdat ze vroeger een hekel hadden aan schoolmelk. Fanatieke principes kwamen we bij deze schattige sukkeltjes met bloedarmoede niet tegen."

Voor Van der G. was de Zwitsallige omgeving van de milieubeweging echter een ideale dekmantel voor zijn ware aard van keirechtse automobilist. "Wij wisten niet dat Volkert een nevenfunctie had als lid van de ANWB", zo reageerde zijn geschokte vriend en collega bij Milieu Offensief, de vereniging die Van der G. mede oprichtte. "Wij zijn juist tegen auto's, want die zijn schadelijk voor vliegjes."

De ANWB blijkt over een landelijk vertakt netwerk
van moderne communicatie middelen te beschikken.

Uit getuigenverklaringen blijkt inmiddels dat Van der G. bijna dagelijks van een automobiel gebruik maakte. Wat Van der G. extra verdacht maakt is dat hij bijna altijd alleen in de auto reed, terwijl hij een model auto had dat plaats bood aan vijf personen. Uit het feit dat Van der G. ruim een jaar lang liever alleen reed, maakt het rechercheteam op dat hij geen getuigen wilde bij het beramen van de moord op Fortuyn. "Was hij een milieu-activist, dan was hij op zijn minst gaan carpoolen of met de trein gegaan. Alleenrijdende automobilisten hebben vaak iets te verbergen, zo weten wij uit ervaring", aldus de zegsvrouwe.

Het rechercheteam heeft inmiddels een inval gedaan in het kantoor van de ANWB, waar Van der G. fanatiek lid van was. De ANWB staat bekend als een extreemrechtse guerillabeweging die streeft naar totale automobilisering van de maatschappij. Jaarlijks plegen ANWB-aanhangers enkele honderden aanslagen, met honderden doden tot gevolg. Daarnaast blokkeren ANWB-strijders dagelijks de toegangswegen rond de grote steden. De leiders van de ANWB zijn inmiddels voor ondervraging aangehouden.

Fractieleider Mat Herben:
"De kogel kwam van rechts"

LPF-fractieleider Mat Herben heeft in reactie op de nieuwe feiten inmiddels kenbaar gemaakt dat de kogel van rechts kwam, en niet van links. "Ons Pim had een hekel aan autorijden. Hij verfoeide het", aldus Herben. "Hij liet dat daarom graag over aan zijn professionele chauffeur Herman. Van alle fractievoorzitters, was Pim eigenlijk de enige die al jaren aan carpoolen deed." De kersverse LPF-leider wil de fiscale voordelen van carpoolen een speerpunt maken in de coalitiebesprekingen.
"Dat zou ons Pim ook willen."

Bron

Met dank aan Onemangang

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 13-12-2005 21:01:07 ]
◢◤
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:49:09 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_33053481
Meesterlijke grap.
pi_33055994
geweldig
pi_33056040
Zie je wel vaker, linkse rakkers die zakken vullen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33056181
Geweldig ja
pi_33057090
Top!! Vieze Automobilist!! ANWB staat vast voor.. Anti Noordelijke Weg Boeren
Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!
pi_33057275
Hij zal in cel helaas niet meer rijden. Wel zullen grote negers hem berijden...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_33095611
Whehehe
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
  donderdag 15 december 2005 @ 10:01:24 #13
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33095739
quote:
Het rechercheteam heeft inmiddels een inval gedaan in het kantoor van de ANWB, waar Van der G. fanatiek lid van was. De ANWB staat bekend als een extreemrechtse guerillabeweging die streeft naar totale automobilisering van de maatschappij. Jaarlijks plegen ANWB-aanhangers enkele honderden aanslagen, met honderden doden tot gevolg. Daarnaast blokkeren ANWB-strijders dagelijks de toegangswegen rond de grote steden. De leiders van de ANWB zijn inmiddels voor ondervraging aangehouden.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_33095821
fortuyn
suck my asshole taco bender
  donderdag 15 december 2005 @ 10:08:06 #15
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:27:35 #16
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_33097643
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_33098039
Geweldig.
pi_33099279
Amusant!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_33099332
quote:
Ik denk niet dat dit serieus is, hoor.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 13:03:02 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33099740
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef Reppah het volgende:

[..]

Joh. .

Wat een geweldige site. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_33099792
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Joh. .
Ik denk het toch echt. lees dit maar eens door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Recht. Ik zou niet weten op basis waarvan de koningin dat zou mogen doen!
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 13:06:24 #22
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33099830
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:05 schreef Reppah het volgende:

[..]

Ik denk het toch echt. lees dit maar eens door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Recht. Ik zou niet weten op basis waarvan de koningin dat zou mogen doen!
Mijn joh was geen ja maar een 'joh je ement het'.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 15 december 2005 @ 13:41:18 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33100726
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef Reppah het volgende:

[..]

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 15 december 2005 @ 13:42:53 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33100777
quote:
quote:
Vooral het door mannen gedomineerde bankwezen en de bouwwereld zijn bang dat een gratis Cursus Pijpen [b]een aanzuigende werking heeft [/b]op vrouwen.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33100795
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')