Ik ben het met je eens, maar heb het zelf nog niet zo meegemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:44 schreef cioran63 het volgende:
Ja, ik ben eruit hoor. Kunst maken is niet leuk. De het voortdurende wegsturen van de afgrond, met de angst daarin te verdwijnen, is NIET leuk. Achteraf is het leuk, bij het napraten, net als je soms verheerlijkt terug kunt denken aan ellendige kutmomenten.
Creatief met kurk zou voor mij één grote lijdensweg zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
hmm jawel, maar ik heb dan niet het gevoel met kunst bezig te zijn...
creatief met kurk zou mij zo'n zelfde gevoel geven waarschijnlijk...
Best wel onmogelijk lijkt me. Jij dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef cioran63 het volgende:
Ben jij ambitieus, Tha Erik? Wil je de beste ter wereld worden? Wil jij iets neerzetten wat nog nooit is vertoond? Ten koste van alles?
En jij, Oneven?
Wat is onmogelijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Best wel onmogelijk lijkt me. Jij dan?
Ik wil werk maken waar ik zelf tevreden over ben, cioran...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef cioran63 het volgende:
Ben jij ambitieus, Tha Erik? Wil je de beste ter wereld worden? Wil jij iets neerzetten wat nog nooit is vertoond? Ten koste van alles?
En jij, Oneven?
Ja, dat klinkt wel leuk, maar als ik dingen om me heen zie die beter zijn dan ik kan maken, laat ik dat niet op me zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wil werk maken waar ik zelf tevreden over ben, cioran...
Ik houd me niet zo bezig met 'de wereld' en 'de beste'...Dat zijn voor mij holle termen.
Ik denk dat iedereen ambitieus is, misschien niet voor wereldse doeleinden, maar iedereen wil iets bereiken (ook voor zichzelf).quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef cioran63 het volgende:
En jij, Oneven?
God, dit gaat alle kanten op, straks lopen we weer vast in de discussie over wat goede kunst is.quote:
Maar je laat toch niet zo graag werken van jezelf zien, toch???quote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk er anders tegenaan. Maar erkenning van anderen is nooit weg, natuurlijk.
Dan gaat er een slotje op hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 21:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
God, dit gaat alle kanten op, straks lopen we weer vast in de discussie over wat goede kunst is.
Ik heb nog NOOIT iets gezien. Al een flinke tijd geleden beloofde DO2 me al iets toe te sturen per email.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar je laat toch niet zo graag werken van jezelf zien, toch???
Ik heb er iig heeeel lang op moeten wachten voor ik iets zag
hihi, heel herkenbaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iets gezien. Al een flinke tijd geleden beloofde DO2 me al iets toe te sturen per email.
Oh ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:13 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iets gezien. Al een flinke tijd geleden beloofde DO2 me al iets toe te sturen per email.
Nee, een jaar is het nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
hihi, heel herkenbaar.
Maar zolang je nog geen jaar wacht heb je nog geen reden tot klagen
Maar als het werken bij jou zo plezierig is, hoe kan het resultaat dan niet bevallen???quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee,
maar dat komt omdat ik nooit tevreden ben, AR.
Het liefst gooi ik alles vandaag nog op de brandstapel.
Jah, goed maar jij zeiquote:Op donderdag 22 december 2005 21:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
God, dit gaat alle kanten op, straks lopen we weer vast in de discussie over wat goede kunst is.
Vernieuwing is helemaal niet wat ik bedoel. Vernieuwing om de vernieuwing slaat nergens op. Maar aangezien iedereen uniek is, kun je toch altijd weer wat unieks neerzetten, hoe dan ook. Dat blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |