Nu ja, je woorden komen op mij wel gepikeerd over.., en dan met het gezichtje erbij....quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:40 schreef Augustina het volgende:
Ik ben niet gepikeerd AR.
Ik vraag me oprecht af of je iets van mij en de anderen verwacht in dit topic. En zo ja, wat dan?
Nou, precies weet ik ook niet.., maar ik zie wel wat in jouw interpretatie..quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk je dat je door te stoppen met je studie weer zin krijgt om te schilderen?
Of... Hoe moet ik je woorden interpreteren, AR?
Of weer schilderen óf ermee kappen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk je dat je door te stoppen met je studie weer zin krijgt om te schilderen?
Of... Hoe moet ik je woorden interpreteren, AR?
Wat doe je precies?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, precies weet ik ook niet.., maar ik zie wel wat in jouw interpretatie..
Studie is leuk om verder te komen, maar je ziel krijgt ze ook ongenadig om de oren.
Het zal vast wel de meest efficiente manier zijn om verder te komen, maar op welk moment wordt de prijs te hoog he. Dat is de vraag denk ik...
Misschien zijn er ook andere manieren om verder te komen zonder studie.
Of is er een manier om een studie te volgen zonder zo'n hoge prijs qua motivatie te hoeve betalen...
Ik hoop op het laatste..
Welke richting doe jij eigenlijk??quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of weer schilderen óf ermee kappen.
Jah, tweede jaar Minerva. En ik zit ook een beetje vast. Ik doe nu Grafische Vormgeving, maar de studie is niet wat ik zoek. Ik vind er geen reet aan, en ik koos in eerste instantie deze opleiding, puur voor het diploma. Maar ik wil weer terug naar autonoom, Media Kunst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welke richting doe jij eigenlijk??
ik meen me tenminste te herinneren dat je ook op een kunstacademie zit??
Jij bent mosterd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef Augustina het volgende:
Oh ik ben mosterd.
Dat vastlopen moet je zien als motivatie kwijt zijn. En dat heeft dan als oorzaak de beoordelingen ja..quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef Augustina het volgende:
Dank je AR. Nu weet ik tenminste waar ik ongeveer aan toe ben in dit topic.![]()
En ik schrik er van te lezen dat je vast loopt in je studie! En hoe moet ik dat vastlopen dan zien? Haal je geen goede cijfers? Of zit er geen ontwikkeling in je werk?
autonoom, beeldende kunst dus.quote:
Schilderen alleen? Geen fotografie erbij ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
autonoom, beeldende kunst dus.
Doe de deeltijdopleiding in Den Bosch en zit nu in het 2e jaar.
Jah, ze moeten in hun eigen hol kruipe!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik spuug op al die zogenaamde leraren van jou, AR.
Opkomende kunstenaars terug de grond in trappen; daar zijn ze goed voor!
Spuug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |