Tja, eigenlijk had ik Schop hier AR onder z'n kont - topic van willen maken..., maar op zo'n titel komt alleen maar raar volk af
Wat is het doel van dit topic?? ![]()
Welnu, ik heb wat problemen met zelfdicipline... Als ik een idee heb om iets te maken, dan heb ik een tweede idee al aan de kant geschoven, en een begin voor het derde idee, terwijl ik het eerste idee geen eens een kans gegeven heb om meer dan een idee te worden...
Best leuk zo veel ideeën, maar je moet wel iets gaan uitvoeren wil je ergens komen. Ik ben graag met m'n handen bezig, maar ook fotografie en film vind ik erg leuk, maar waar ik echt totaal van hou is schilderen. En dáár wil ik me
nu op concenteren.
En tja, wil je een goede schilder worden dan zal je moeten beginnen met veel te schilderen. Ik heb mezelf dan ook ten doel gesteld dat vanaf nu ook te doen!!
Alleen in afspraken met mezelf nakomen ben ik niet erg goed..., vandaar dit topic. Jullie mogen namelijk controleren of ik de afspraak met mezelf na kom. En zo niet dan geef me maar een flinke schop onder de kont!!!!
Wat is precies de afspraak?? ![]()
-Ik ga 3x per week schilderen, te weten; maandag, woensdag en vrijdag.
-Op zo'n dag maak ik er 3, binnen maximaal 3 uur tijd
-Deze worden gemaakt op papier van formaat 13.5x21cm
Het gebruikte materiaal heb ik nog niet vast staan. Voorlopig kan dit nog zijn acrylverf, waterverf, oost-indische inkt of oliepastels. Mocht dit teveel keuze blijken te zijn dan hou ik mij het recht voor dit aan te passen en me maar op 1 of 2 dingen te concentreren.
Zo, morgen gaat het dus beginnen!!
Ik heb net ff vast m'n tekenblokje ingewijd, en voor wat decoratie in deze OP zal ik die vast hier posten;
![]()
![]()
Oja, het is niet de bedoeling van dit topic dat jullie mijn werk ook beoordelen.., maar als je er toch iets over wil zeggen zal ik je niet tegenhouden