Gisteren een geplaatst hier, wat een ding zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
zou je bijvoorbeeld een kamerscherm kunnen gebruiken om de boel een beetje te breken.
Dit kan je doen door een houten kamerscherm, of gewoon een gordijn midden in de kamer te hangen (bijvoorbeels van een beetje voile doorkijk stof) of je koopt bijvoorbeeld zo'n kast bij IKEA:
[afbeelding]
die je dan dwars op de muur zeg. Kan je er gelijk wat spulletjes in kwijt.
Een dichte boekenkast kan natuurlijk ook. Kan je er aan je bed-kant een poster op hangen oid.
Mooi en groot en een kutklus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Groot? Of een t*kkeklus om al die deuveltjes erin te slaan?
Van de gemiddelde nederlandse huiskamer krijg ik niet bepaald inspiratie hoor. Het gaat me er ook meer om welke kleuren goed bij elkaar staan en iets dat een beetje van deze tijd is...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef arithaterhorst het volgende:
Even googelen, op afbeeldingen en "huiskamer" intypen?
in welke regio woon je? ik ken een hoop meubelmakers, kan ik wel even voor je speuren?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:09 schreef _Boo_ het volgende:
Thanks!
Ik neem aan dat er ook meubelzaken zijn die een ontwerp voor je kunnen maken, weet iemand waar je dit kunt laten doen?
Of misschien een website waarop je een ontwerpje kunt laten maken?
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Van de gemiddelde nederlandse huiskamer krijg ik niet bepaald inspiratie hoor. Het gaat me er ook meer om welke kleuren goed bij elkaar staan en iets dat een beetje van deze tijd is...
Nee interieur.pagina.nl/ wel maar kleur-intererieur dan weer net nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Dan moet je je post duidelijker stellen.....
Hier al gekeken: http://kleur-interieur.pagina.nl/
Ja die site ken ik wel, heb ookal een ontwerpje gemaakt met de roomplanner.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef 2flower het volgende:
het breekt mijn hart, maar voor de consument...
Ik denk niet dat het een, het ander uitsluit. VT wonen speelt hiermee toch op een hele andere markt in? Niet iedereen heeft natuurlijk het geld om een professional in te huren en degene die dat wel hebben zitten echt niet op een VT wonen ontwerpje te wachten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef 2flower het volgende:
ik ben zelf professional en ontwerp op een 'tijdloze' manier, modern strak, hip. De opdrachtgevers waar ik voor werk, zoeken eerder iets wat 10-15 jaar lang mooi en hip blijft.
Dit soort bladen zijn erg modieus, wat voor de consument natuurlijk erg leuk is, niks mis mee, maar gaan in op tijdelijke 'hypes' vaak ook seizoens gebonden.
Het mag niks kostenquote:maar wat wil je laten maken en wat mag het kosten? ik heb een aantal goede bedrijven rond rotterdam zitten.
die bedrijven zjn er zeker, de betere meubelwinkel (niet de woonmalls!) geven vaak erg goed en persoonlijk advies en kunnen een hoop regelen voor je, ook meubilair aangepast aan jouw voorkeuren. Zij zitten alleen wel in een ander marktsegment dan bijvoorbeeld een ikea of een leen bakker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef _Boo_ het volgende:
Vandaar dat ik er vanuit ga dat er ook bedrijven zijn die persoonlijk advies geven, je stimuleert er je verkoop nogal mee he.
Wat een mooie kast!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi en groot en een kutklus.
Ik heb ook twee malms, een van 3- en een van 5 laden in elkaar gezet![]()
[afbeelding]
Niet nodigquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef _Boo_ het volgende:
Leuk he, blijkbaar weet je niks van marketing, maar dat geeft niet.
Goossen Wonen biedt de service die je zoekt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is natuurlijk het proberen waard. Sowieso kun je bij hun een gratis woonboek bestellen waar je misschien wel wat inspiratie van krijgt. Succesquote:Er zijn genoeg bedrijven die gratis workshops aanbieden op dit vlak, alleen zijn die workshops voor mij te laat in het jaar. Vandaar dat ik er vanuit ga dat er ook bedrijven zijn die persoonlijk advies geven, je stimuleert er je verkoop nogal mee he.
Over twee weken is het weer Woonsdag bij Ikea!. De kast is dan slechts ¤39!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef _Boo_ het volgende:
Die dingen zijn inderdaad heel leuk, maar wel een beetje prijzig!
Die is lang niet zo goed als de Expedit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef Reese het volgende:
[..]
Over twee weken is het weer Woonsdag bij Ikea!. De kast is dan slechts ¤39!
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is lang niet zo goed als de Expedit.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:25 schreef Reese het volgende:
[..]Nee natuurlijk niet! En lang zo mooi niet ook! En hij is vast ook gammel als 'ie niet door
Conflict
in elkaar is geknutseld!
Ja, het is ook vast geen miskoop, 39 euro is erg goedkoop.quote:Maar ja, TS geeft aan dat ze de Expedit prijzig vindt, vandaar dit alternatief
Jaa zoiets bedoelde ik inderdaad!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef Reese het volgende:
[..]
Niet nodig
Anyway,
[..]
Goossen Wonen biedt de service die je zoekt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is natuurlijk het proberen waard. Sowieso kun je bij hun een gratis woonboek bestellen waar je misschien wel wat inspiratie van krijgt. Succes![]()
Uit hun FAQ:
Ik kan hulp gebruiken bij de inrichting van mijn nieuwe woonkamer. Waar kan ik terecht?
Onze interieuradviseuses helpen u graag met een interieuradvies op maat. Kosteloos en geheel vrijblijvend. Het hoort bij onze service. Bel 0413 - 212855 voor het maken van een afspraak.
Die had ik ook net ontdekt! Ssssst, straks staat heel Fok! daar op de stoep woensdag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef Reese het volgende:
[..]
Over twee weken is het weer Woonsdag bij Ikea!. De kast is dan slechts ¤39!
[afbeelding]
![]()
Nou als Fok! thuisblijft is het nog steeds een gekkenhuis daar... Zo'n woonsdag heb ik 1 keer meegemaakt... Nou nooit meer... duwen en trekken om een paar planken... ik pas...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Die had ik ook net ontdekt! Ssssst, straks staat heel Fok! daar op de stoep woensdag.
Jaa ik vrees daar ook een beetje voor. Er zijn toch ook een paar keer vechtpartijen geweest waar de politie aan te pas moest komen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:13 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Nou als Fok! thuisblijft is het nog steeds een gekkenhuis daar... Zo'n woonsdag heb ik 1 keer meegemaakt... Nou nooit meer... duwen en trekken om een paar planken... ik pas...
Vraag het even aan de experts in het IKEA topic. Soms weten zij al waar een bepaalde aanbieding in de winkel komt te staan en of ze er veel van binnen hebben gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef _Boo_ het volgende:
Staan die aanbiedingen eigenlijk bij de kassa of op de plek waar ze normaal ook zouden staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |