Aan deze 2 klassiekers dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef Xennia het volgende:
carpaccio? garnalencocktail? lekkere salade?
garnalen heb ik weg gehaald want het mocht geen vis zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Aan deze 2 klassiekers dacht ik ook meteen![]()
Ik ben dol op pastasalade maar het lijkt me wat te zwaar op de maag liggen, zeker omdat er daarna nog een voorgerecht volgtquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef pche het volgende:
of een koude pasta salade is ook niet verkeerd
strikt genomen is een garnaal natuurlijk geen visquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
garnalen heb ik weg gehaald want het mocht geen vis zijn
Een garnaal is geen vis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
garnalen heb ik weg gehaald want het mocht geen vis zijn
Ik zat ook eigenlijk aan carpaccio van lekkere vis te denken, maar ja, dat gaat dus ook niet door. Het is wel lekker en niet zo afgezaagd. Ik post het dus alsnog maar even, voor anderen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef Repeat het volgende:
carpaccio is idd heerlijk, maar begint wel een beetje afgezaagd te worden.
Tis ook idd meer een dessert. Maar het kan ook als voorgerecht. Tenminste. Ik doe er niet moeilijk overquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Blik het volgende:
vind stoofpeertjes niet echt een voorgerecht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |