Ja, ik begrijp je punt tong. Maar we hebben een apart voetbalforum, vandaar dat ik het vroegquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Voetballers worden normaal genegeerd bij dit soort verkiezingen of je nu europees kampioen wordt zoals van Basten, dan nog wordt het een wielrenner die tweede werd in de tour. Vandaar dat ik Robben er bij heb gezet.
Ja 32 is genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef mitt het volgende:
Eens kijken hoe ver we komen, 32 en misschien 64.
Maar denk dat ik bij 32 meteen begin met ronde 1.
Embassy toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Heeft van Barneveld nog wat gewonnen dit jaar ?
Hij won de Embassy, maar omdat het de rest van het jaar knudde was zou je dat bijna vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Heeft van Barneveld nog wat gewonnen dit jaar ?
Precies. Daarna alleen maar negatief nieuws uit het Barney - kamp (ook de breuk met zijn manager Ad Schoofs) waardoor je dat haast zou vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Embassy toch?
of nietlang geleden is het wel, nadeel voor sporters die wat hebben gepresteerd in het begin van het jaar.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
Carl Verheyen
En een wereldrecordquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nu je het zegtToch wereldkampioen.
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef mitt het volgende:
Feijen ipv Lafeber
Verheijen ipv Doornbos
Was ook een dienstmededelingquote:
behalve voetballer ook?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
Dick van Dijk
Waarom ipv Lafeber, Die heeft een topjaar achter de rug met een 2e plek op de schots open en zelfs deelgenomen aan de British Open. Daar presteerde hij volgens mij ook uitzonderlijk goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef mitt het volgende:
Feijen ipv Lafeber
brons?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Messenga het volgende:
Mark Huizinga?
verzuurde ex-mod.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Je maakt er zo wel een zooitje van he?
Kijk nu daal je weer in m'n achting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef sportfreak het volgende:
Als ik het zou organiseren was de eerste ronde al begonnen.Jullie hebben de afgelopen weken kunnen zien dat ik mij wel aan de afspraken hou.
Maar maak vooral geen haast Mitt, we hebben alle tijd.![]()
Zolang we niet in december 2006 de sporter van 2005 hoeven te kiezen vind ik het best.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef mitt het volgende:
precies tong.
de avond is nog lang
maar morgen zou ook kunnen hoor![]()
Krijg je wel een objectiever beeld. Veel sporters van de laatste maanden liggen nog vers in het geheugen terwijl sommige prestaties uit januari al kats vergeten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zolang we niet in december 2006 de sporter van 2005 hoeven te kiezen vind ik het best.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |