Laatst had ik het met iemand over Franz Ferdinand en hij kende de band wel. Hij wist ook dat de zanger Franz Ferdinand heette en dat zijn band daarnaar vernoemd wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haastige reply, jaja
Maar ik heb blijkbaar de clip niet helemaal goed bekeken dan, maar dat dacht ik alBeetje jammer alleen niet echt iedereen weet wie Franz Ferdinand was (al wist ik niets van dat Sophia verhaal...) Maar All For You Sophia is een B-side van YCHITMB neem ik aan?
nog gelukt met de buttons trouwens?
das knap dat ie dat wist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laatst had ik het met iemand over Franz Ferdinand en hij kende de band wel. Hij wist ook dat de zanger Franz Ferdinand heette en dat zijn band daarnaar vernoemd wasToen ik hem vertelde wie Franz Ferdinand daadwerkelijk was stond hij wel even raar te kijken. Cultuurbarbaren
![]()
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
das knap dat ie dat wist!
Alexander Paul Kapranos Hurley![]()
M'n moeder was ook volledig in de veronderstelling dat de zanger zo heette.... Bij 'eerste wereldoorlog' gingen er geen belletjes rinkelen... En zo kan ik idd nog wel wat van die historie/cultuurbarbaren bedenken..![]()
mijn interpretatie is dat lienelien het wel snaptquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetsymbooltje erachter heb staan, ik weet dus wel hoe de zanger heet en hij niet. Of lees ik jouw berichtje nou verkeerd en duidt de knipoog erop dat je mijn berichtje wel snapte?
![]()
Ik wist wel dat het naar hem vernoemd was, en dat hij iets met wo1 te maken had.. Eigenlijk interresseerd het me ook niet zo erg veel, zolang ze maar blijven spelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Lieke_K het volgende:
Ja lienelien snapt het wel hoor![]()
Ik ben overigens ook zeer benieuwd naar de buttons!![]()
En ik ga mezelf hier niet popuplair mee maken: maar ik weet niet wie Franz Ferdinand was...![]()
Las iets met WOI? Ik moest het bij geschiedenis altijd hebben van de lange lulverhalen waar dan soms nog wel wat puntjes voor de moeite voor vielen te behalen bij toetsen...Toch nog een 7,6 op mn diploma! En dan nóg niet weten wie Franz Ferdinand was!
![]()
ik schaam mij diep
Don´t bequote:
Ajaj sir!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:20 schreef prototype het volgende:
Lieke, voeg me eens toe op msn, ninh apestaartje phusion punt nl.
ja ik snapte jou wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees nou even goed mijn berichtje en zie dat ik hetsymbooltje erachter heb staan, ik weet dus wel hoe de zanger heet en hij niet. Of lees ik jouw berichtje nou verkeerd en duidt de knipoog erop dat je mijn berichtje wel snapte?
![]()
je hebt geen buttons?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef prototype het volgende:
[..]
*Start msn op, ziet geen Lieke*
Achja, vrouwen en buttons hèquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef lienelien het volgende:
ik hoorde het net van Lieke, ze vind je lief![]()
Hehe, vergeet niet dat je ook stickers krijgtquote:
Yer, 'k heb ook zeer hoge verwachtingen nu van dat dansjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Krijgt zij dat? Goeie zaak... Dat is zeker wel een dansje waard..
Maar ff, wat moet je met buttons?
+ 100 jaloezie...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef prototype het volgende:
[..]
Yer, 'k heb ook zeer hoge verwachtingen nu van dat dansje![]()
![]()
Wat je met buttons moet? Had je die foto al gezien van m'n jasje?
Anyways, 'k ga even genieten van.... *tromroffel*
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |