JFK idd een zeer matig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Patron het volgende:
[..]
Plaats JFK International ook maar in het rijtje van zeer matige luchthavens. Je kunt er niets eens een cd kopen.
Als het er 1 of 2 zijn niet, meer dan vier is meestal wel effe wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
dat doen ze sinds kort toch ook?
Da's terecht. Die piloten zijn meestal van die paupersquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat wordt niet in het vliegtuig besloten..![]()
Terminal 4 is volledig in beheer van de Schiphol Group.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Dizzee het volgende:
JFK idd een zeer matig.
Zal best, het is alleen wel reteduur dat geklier en raad eens wie dat gaat betalen? Jij ja, als je weer eens met de lijndienst naar Denemarken moet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Da's terecht.
Zeg je dat trouwens ook tegen een buschauffeur: "Wacht hier effe, ik moet nog effe naar Albert Heijn."?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Da's terecht.
Nooit geweten, maar ik vond het er inderdaad wel slecht geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef rashudo het volgende:
Ik vlieg toch liever via Rotterdam. Schiphol blinkt wel uit in overzichtelijkheid, vooral voor zo'n groot vliegveld.
"Mind your step. Mind your step. Mind your step."
Ga nog even door miep, dan val ik in slaap.
JFK heb ik niet gezien, maar mag ik Heathrow nog even nomineren voor de slechtste luchthaven ter wereld? Ronduit smerig! Gore zwarte vloerbedekking (die rood hoort te zijn).
nog nooit naar gekeken eigenlijk bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je net over de grens in Duitsland geen alternatieve vliegvelden?
Zie dat je in Grunning woont, dus mijn favo luchthaven Düsseldorf is niets voor jouw.
Bremen of Münster-Osnabruck, ofzo?
Ja je moet er met de auto heen, maaaaaar natuurlijk veel goedkoper parkeren als schiphol. Enne, geen files
http://www.profi2000.de/air/ports/germany-n.html
Ook voor niet-overstappers is Schiphol prima. Je moet maar zorgen dat je er op tijd bent. Ik heb altijd tijd genoeg om de controle te passeren, te boarden en tussendoor nog lekker wat te roken, te eten en wat cadeautjes en leesvoer te kopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef Delicieux het volgende:
Voor overstappers is Schiphol misschien wel goed....
Ik vind dat ze eerst maar eens iets aan die enorme wachtrijen voor de veiligheidscontrole mogen doen.
Verder is het omroepbericht "Mr Blablabla, go to gate 5, you are delaying the flight" ook niet echt fatsoenlijk slash klantvriendelijk. Die persoon staat waarschijnlijk nog in de superrij voor de beveiliging....
Afgelopen zondag weer eens 40 minuten in de rij gestaan daar.... Schandalig. Dat gebeurt je zelfs op Roissy-Charles de Gaulle in Parijs nog niet. daar wacht je max. 5 minuutjes....
Naast de vele faciliteiten denk ik ook dat andere dingen meespelen. Schiphol ziet er gewoon erg mooi en modern uit. Veel glas in plaats van beton, leuke winkeltjes en restaurantjes, soort dependance van het Van Gogh museum enzovoorts....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef 1603 het volgende:
Ik ben niet zo'n vliegenier, maar inderdaad is het wel iets om trots op te zijn. Wat maakt schiphol zoveel beter dan de andere vliegvelden?
met vertrekken toch wel en ik dacht ook met aankomen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:48 schreef HiZ het volgende:
Ik vlieg ongeveer 10 keer per jaar vanaf Schiphol en ik vind het op zich een prettige luchthaven. Je weet dat het allemaal heel groot is, maar je krijgt zelden een gevoel dat het allemaal te overweldigend groot is.
Het enige wat mij dus echt ergers is iets waar de luchthaven maar beperkt controle over heeft; het belachelijk lage aantal mensen voor paspoortcontroles voor aankomende vluchten gecombineerd met het feit dat ze het kennelijk 'discriminatie' vinden om aparte rijen voor EU paspoorten te hebben. Drie van de vier keer sta je achter iemand die z'n hele doopceel moet lichten voor hij een stempeltje in z'n paspoort krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |