Dat gaat over het uitverkiezen van beste luchthaven van Europaquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef RM-rf het volgende:
"Het is voor het eerst dat Schiphol bij de verkiezing van dit blad als beste uit de bus komt."
"Business Traveller kende de Nederlandse luchthaven die prijs sinds 1980 22 keer toe."
wat een krom en slecht geschreven persbericht met elkaar tegensprekende zinnen... de Publiciteitsafdeling van Schiphol is nog zeker niet van een wenselijk niveau.
Plaats JFK International ook maar in het rijtje van zeer matige luchthavens. Je kunt er niets eens een cd kopen.quote:Zelf vind ik SChiphol ook een hele prettige luchthaven. Met name als ik het vergelijk met bv Charles de Gaulle in Parijs, of Guarulhos in São Paulo. Dan is Schiphol echt een verademing.
O ja, is dat zo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik me trots voel omdat Schiphol de beste luchthaven van de wereld is. Zouden ze ook mee hebben genomen dat er op Schiphol de meeste drugs van de wereld vervoerd wordt?
Op basis van gevoel van de reizigers. Schiphol is op zich erg overzichtelijk. Je kan overal binnen korte tijd naar toe en zowel voor als achter de douane is er veel te doen voor degene die moeten wachten.quote:
Je kunt natuurlijk ook gewoon op tijd komen zonder dat men zich moet haasten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef Delicieux het volgende:
Voor overstappers is Schiphol misschien wel goed....
Ik vind dat ze eerst maar eens iets aan die enorme wachtrijen voor de veiligheidscontrole mogen doen.
Verder is het omroepbericht "Mr Blablabla, go to gate 5, you are delaying the flight" ook niet echt fatsoenlijk slash klantvriendelijk. Die persoon staat waarschijnlijk nog in de superrij voor de beveiliging....
Afgelopen zondag weer eens 40 minuten in de rij gestaan daar.... Schandalig. Dat gebeurt je zelfs op Roissy-Charles de Gaulle in Parijs nog niet. daar wacht je max. 5 minuutjes....
Idd de overzichtelijkheid is zeer goed. Het pier systeem is mooi gevonden om het zo overzichtelijk te houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Op basis van gevoel van de reizigers. Schiphol is op zich erg overzichtelijk. Je kan overal binnen korte tijd naar toe en zowel voor als achter de douane is er veel te doen voor degene die moeten wachten.
alleen het haal en brengverkeer mag aangepakt worden.
Ja sure.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef Delicieux het volgende:
Verder is het omroepbericht "Mr Blablabla, go to gate 5, you are delaying the flight" ook niet echt fatsoenlijk slash klantvriendelijk. Die persoon staat waarschijnlijk nog in de superrij voor de beveiliging....
Nou ja, zover is dat nou ook weer niet PV.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Schiphol is een prima vliegveld als je naar Singapore of NY wilt vliegen, maar als je naar Dublin, Londen of Frankfurt vliegen wil, dan weet je wat ik bedoel met "GODVERDOMME HELEMAAL AAN HET EIND VAN DE FUCKING D PIER"
Probleem met Schiphol vindt ik dat het alles wil zijn voor iedereen, dus ook al die budgetcharters en andere ellende. In Beschaafde landen hebben prijsvechters een ander vliegveld toegewezen gekregen, Zoals Frankfurt Hahn (dat ligt niet in de buurt van frankfurt btw) London Stansted of Niederrhein.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, zover is dat nou ook weer niet PV.
Ok PV. Daar ben ik het met je mee eens. Maar dan gaat de loop van de discussie anders worden. (maakt mij niet uit overigens, ik vind het wel interessant).quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probleem met Schiphol vindt ik dat het alles wil zijn voor iedereen, dus ook al die budgetcharters en andere ellende. In Beschaafde landen hebben prijsvechters een ander vliegveld toegewezen gekregen, Zoals Frankfurt Hahn (dat ligt niet in de buurt van frankfurt btw) London Stansted of Niederrhein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |