Maar je hapt wel lief hoorquote:
quote:
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!![]()
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leverenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!![]()
Let's face it... Ik ben naïef, wereldvreemd en heb al helemaal geen verstand van vrouwen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leveren![]()
Uiteraard is dit antwoord onderdeel van diezelfde "lieve-meisjes-act"quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leveren![]()
Dat deed je op de kleuterschool zeker ook al?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat deed je op de kleuterschool zeker ook al?![]()
Lief-klein-pestkopje leverde niet helemaal hetzelfde resultaat op?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Alleen op de lagere school is het mis gegaan. Met als gevolg dat ik daar vanaf ben gestuurd![]()
Ik werd met respect behandeld op het schoolpleinquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief-klein-pestkopje leverde niet helemaal hetzelfde resultaat op?.
Tijd voor een beter dekkend haarverfje wellicht?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Tristessa het volgende:
Het gaat hier de slechte kant op. Ik wil mijn haar föhnen maar stop mijn oplader van mijn mobiele telefoon in het stopcontact.
Blont?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Tristessa het volgende:
Het gaat hier de slechte kant op. Ik wil mijn haar föhnen maar stop mijn oplader van mijn mobiele telefoon in het stopcontact.
En hoe vordert je plot om ze uit te laten zetten als ongewenst vreemdeling?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Mokster het volgende:
Alleen de leraren waren niet zo onder de indruk![]()
Dat moet wel, de TT is geïnspireerd door een uitspraak van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit een leuk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |