Er zal vast wel een special op een dvd komen ofzo waarin ze allemaal dat soort details laten zien.. Lijkt me wel tof i.i.g.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Nou, dit is echt een serie die je gewoon op DVD nog eens moet kijken, (ook) voor de evt. gemiste details
Hij had het erover dat hij de wereld rond wilde gaan rennen misschien heeft het daar wat mee te maken??quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef zea het volgende:
[..]
volgens mij ook, ben benieuwd hoe die daar terecht komt!
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef bloodymary het volgende:
Eindelijk zit de vaart er in! In het begin ging het allemaal vaak zo traag, dat ik al verschillende malen af heb willen haken. Maar nu is het echt spannend.
Toch vind ik het niet eng, zoals verschillende mensen hierboven wel vinden, dat vond ik bijvoorbeeld wel van Twin Peaks. Het is wel heel mysterieus nu allemaal.
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef whisko het volgende:
tvp
herkent iemand dit: ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Dus denk ik: hopelijk heb ik die avond wat anders te doen, zodat ik nu die ep kan downloaden en zonder schuldgevoelens kan gaan kijken... ?![]()
Desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
Zei die duncan niet dat ie een assignment kreeg...
en het accent van de man in die bunker was hetzelfde als van desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
dat was te zien, je kon zn gezicht zien. en ik verwachtte het ook min of meer
En hij zei natuurlijk; 'drop the gun, BROTHER'. Dat zei Desmond toen ook in het stadion tegen Jack. Daarom zei Jack ook weer: 'You?!' Want hij herkende hem.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:57 schreef mikezwet het volgende:
Ik had gister het begin gemist maar hoe weten jullie nou dat het ene desmond was in dat luik ?
Bedoel je niet dat we achterlopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...
Scherpquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat we achterlopen?
Toch nog 3? afleveringenquote:Vanaf 6 januari
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium. Patricia Arquette speelt hierin een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die bla bla bla etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |