Ik ook, snifquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben inmiddels bij afl 9 en jullie gaan nog heel wat meemaken! ik moet wachten tot 11 jan
Ja rekening houden met de kijker (de klant in feite) is nog steeds niet ingeburgerd in de tv wereld. Ik had me er eigenlijk al op voorbereid dat ze na seizoen 1 meteen een pauze zouden inlassen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Eigenlijk dacht ik eerst dat ze vorige week al zouden stoppen na seizoen 1. Ik had als grap ook al tegen een vriendin van me gezegd dat ik voor haar en mijzelf al een afspraak had gemaakt bij de psychiater om over ons trauma heen te komen van geen Lost meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Nu je het zegt, lijkt wel op een onderzeeer ja, en aangezien er ook een schip midden op het eiland ligt kan dat best.. Hoe ze er gekomen zijn weet ik niet, maar wie weet had Hurley wel gelijk en was het een tsunami... Maar Lost kennende heeft het een hele andere reden. (Moet ineens denken aan die verhalen over reusachtige schildpaden die opeens uit het water kwamen en net een eiland lekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Oxymoron het volgende:
hoe komen die mensen die dat luik gemaakt hebben, eigenlijk aan die spullen?
Is het soms een onderzeeer die ze begraven hebben ofzo?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef fratsman het volgende:
TVP. De aflevering die vorige week op TV was eindigt daar de DVD-box ook mee? Ik zit een beetje te dubben om hem aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |