3 x jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef diamant het volgende:
wat zijn verder de specs van de defecte laptop?
cd/dvd rom?
floppy?
usb?
Oke, mocht het niet lukken dan mail ik je...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
7,50 voor het Wireless LAN-kaartje, mocht je er niet uitkomen met de rest.
Hij zou wel moeten opladen, alleen er is schijnbaar iets mis met het voedingsgedeelte. (Of met de adapter... maar de accu is 100% zeker nog goed. Alleen er zit geen stroom meer in... ga wel ff wat aan het fixen vanaaf ofzo, misschien krijg ik het geheel nog aan de praat...)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat wil dat zeggen, gaat nog wel aan? Hij laadt dus niet meer op?
Doe es als je wilt.. dan heb ik wellicht interesse en doe ik een bod.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Hij zou wel moeten opladen, alleen er is schijnbaar iets mis met het voedingsgedeelte. (Of met de adapter... maar de accu is 100% zeker nog goed. Alleen er zit geen stroom meer in... ga wel ff wat aan het fixen vanaaf ofzo, misschien krijg ik het geheel nog aan de praat...)
OK..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Doe es als je wilt.. dan heb ik wellicht interesse en doe ik een bod.
Heb je hier een typenummer van? M.a.w.: doet-ie het onder Linux en is-ie 32 bit?quote:LAN 10/100 PCMCIA IBM + Dongle
Het is een Clevo (quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als je nou vertelt wat voor laptop het betreft, misschien relevant mbt accu.
Ik ook intresse in SODIMMquote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef StonedKinG het volgende:
Tussenstand :
Remcodelft en EdvanDeBerg hebben intresse in respectievelijk LAN en SO-DIMM
Goeiemorgen trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Kun je alle speciefieke eigenschappen vanb de laptop en de problemen eens naar me mailen?
sunfactorx@hotmail.com
Accu goed, stroomtoevoer echter niet ( niet zeker, moet ik nog naar kijken maar aangezien ik heledagen op stage zit en 's avonds weinig tjid heb, nog niet naar kunnen kijken.)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoe
zat
het
nou
met
die
stroom
en
batterij
?
Zal ik even maken en dan gooi ik hem wel op imageshack ofzo...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Gekke vraag: heb je een foto van het ding?
Even offtopic: kan je inboedelverzekering hier niet iets mee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef StonedKinG het volgende:
Ben op mijn oude laptop gaan staanmaar ben inmiddels de gelukkige bezitter van een nette N600C.
Neuh, en is het me ook niet waard. Heb helaas nog geen tijd gehad foto te maken, hoop dat vanavond te doen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Even offtopic: kan je inboedelverzekering hier niet iets mee?
Oh per onderdeel bieden vanaf 1,00¤, okequote:Op woensdag 21 december 2005 08:28 schreef _Yapser_ het volgende:
Hoeveel wil je minstens voor de hdd?
Je zal maar niet weten waar Winterswijk ligtquote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou willen zeggen dat ik hem voor 35 kom halen, maar 9292ov.nl wil me niet verklappen waar Winterswijk ligt...
Nu snap ik dat m'n routeplanner niks kon vinden!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef StonedKinG het volgende:
Winterswijk ligt vlakbij Doetinchem, in Gelderland, wat dan weer in Nederland ligt. Nederland ligt weer in de Benelux, een deel van Europa. Europa is trouwens een werelddeel, op de planeet Aarde.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu snap ik dat m'n routeplanner niks kon vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |