abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 april 2006 @ 21:40:49 #176
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37358959
Nog 4 dagen voor een aparte forum?
pi_37361770
tvp
pi_37361821
Na wat Boateng vandaag heeft laten zien in de kraker tegen Boekarest mag ie van mij erbij komen. Damn hoe bedoel je een ploeg op sleeptouw nemen.
pi_37376934
quote:
Hij schopt de laatste tijd geen deuk meer in een pakkie boter, wordt uitgekotst door zijn teamgenoten, maar Salomon Kalou weet niet van opgeven. Zo stapt de import-voetballer wederom naar de rechter, want hij wil toch echt naar Duitsland toe deze zomer. Namens Nederland welteverstaan. Marco heeft hem immers een basisplaats beloofd, dus daar heeft hij graag nog een extra gang naar de rechter voor over. Zijn advocaat ziet volgens eigen zeggen ook nog een lichtpuntje om Rita onderuit te schoffelen. Sterker nog, het standpunt van de minister van Integrasie is domweg in strijd met de wet. En dus treffen beide partijen elkaar maandag weer in de rechtbank. Uitspraak is twee weken later, op 15 mei. Laat dat nou exact de datum zijn dat Van Basten zijn definitieve selectie voor het WK bij de wereldvoetbalbond FIFA moet inleveren.
www.geenstijl.nl

gezien de manier van spelen van de laatste weken, mag hij van mij uit Oranje wegblijven.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:44:53 #180
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37378966
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Na wat Boateng vandaag heeft laten zien in de kraker tegen Boekarest mag ie van mij erbij komen. Damn hoe bedoel je een ploeg op sleeptouw nemen.
Boateng is genieten. Heerlijke speler. Deze jongen heeft echt wel wat in zich.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37404775
Maar in vergelijking met zijn concurrenten mist Boateng wel veel hoor. Het enige voordeel is dat hij nooit zal zeuren als hij er naast zal staan, terwijl Van Bommel of Davids dat minder makkelijk zal trekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2006 @ 15:07:27 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37455391
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')