Lolzquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag laatst een prachtige auto aan de kant van de weg. Aan het kenteken te zien nog gloednieuwe, zonde dat iemand dat wegdoet! Hij was helaas niet compleet, de sleuteltjes ontbraken. Dus raampje intikken, een Marokkaanse kennis de auto laten starten en hoppa, lekker meegenomen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jezus, die had ik in de gracht geflikkert. Brrr
Wat voor een verpauperde arbeiders buurt woon jij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef spenky het volgende:
Bij ons in de buurt staan ze altijd met rijen het grofvuil uit te pluizen!! hahah
vinnut maar vreemd...
Taal is geen syntaxis kunstwerk panne(n)koek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef Herald het volgende:
TS typt goed Nederlands voor een allochtoon
netjes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een stereo installatie bij het grofvuil vandaan gehaald. Advertentie gezet en voor 125 gulden verkocht
en toen werd je neergehoekt door de buurmanquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef Fester het volgende:
Ik heb ook wel eens het omgekeerde gehad.
Ik had een bankstel bij de straat gezet en de halve buurt flikkert er vanalles en nogwat bij en uiteraard verrekt de grofvuil-dienst het mee te nemen, omdat ik alleen een bankstel had doorgegeven aan de telefoon.
Dus toen dat er 's avonds nog lag heb ik die lui vriendelijk doch dringend verzocht het zelf weer op te ruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |