Lolzquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag laatst een prachtige auto aan de kant van de weg. Aan het kenteken te zien nog gloednieuwe, zonde dat iemand dat wegdoet! Hij was helaas niet compleet, de sleuteltjes ontbraken. Dus raampje intikken, een Marokkaanse kennis de auto laten starten en hoppa, lekker meegenomen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jezus, die had ik in de gracht geflikkert. Brrr
Wat voor een verpauperde arbeiders buurt woon jij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:26 schreef spenky het volgende:
Bij ons in de buurt staan ze altijd met rijen het grofvuil uit te pluizen!! hahah
vinnut maar vreemd...
Taal is geen syntaxis kunstwerk panne(n)koek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:39 schreef Herald het volgende:
TS typt goed Nederlands voor een allochtoon
netjes!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een stereo installatie bij het grofvuil vandaan gehaald. Advertentie gezet en voor 125 gulden verkocht
en toen werd je neergehoekt door de buurmanquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:02 schreef Fester het volgende:
Ik heb ook wel eens het omgekeerde gehad.
Ik had een bankstel bij de straat gezet en de halve buurt flikkert er vanalles en nogwat bij en uiteraard verrekt de grofvuil-dienst het mee te nemen, omdat ik alleen een bankstel had doorgegeven aan de telefoon.
Dus toen dat er 's avonds nog lag heb ik die lui vriendelijk doch dringend verzocht het zelf weer op te ruimen.
grof vuil fanatic??quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:08 schreef Thorical het volgende:
Mooie dingen bij het grofvuil wordt hier steeds minder.
Maar ik heb er een chaise lonque vandaan en de computer waarmee ik dit dus type.
computer 266 msi met 512 ddrram en amd 2000 proc. 80 gb harde schijf.
Voor de stoel wordt nu na een kleine restauratie 1200¤ geboden.
Dus ik denk snobbs laat het liggen, het kan voor mij zijn.
Ik snap niet wat je er mooi aan vindt zeker niet die enorme rechter flipper.Maar bij mij zou zoiets in een koker gaan en daarna naar zolder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:18 schreef raptorix het volgende:
Het gaat niet om schrapen of om uitsparen, ik vond het schilderij mooi, en wat is nou leuker als iets een tweede leven krijgt.
zeker weten dat dat het enige is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Salontafeltje bij het vuil vandaangepikt
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Enige mooie wat ik ooit bij het grofvuil heb gevonden was m'n eigen TV, vergissinkje van een huisgenoot![]()
Ja en je moeder, maar die heb ik weer terug gelegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker weten dat dat het enige is?
jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en je moeder, maar die heb ik weer terug gelegd.![]()
Ik denk het niet maar als ik 's avonds met de hond wandel dan kan ik het niet nalaten om toch even te kijken naar wat anderen weggooien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
grof vuil fanatic??
offtopic: het is typ en niet type
gezien het schilderij met een halfnaakte liggende vent denk ik niet dat de TS, die ook nog eens samenwoont met zijn vriend, ooit een meisje in zijn huis uitnodigtquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:56 schreef Rev- het volgende:
en toen kwam je een leuk meisje tegen, nodigt haar thuis uit, en wat ziet ze hangen, dat schilderij wat ze bij het grofvuil heeft geflikkerd![]()
![]()
Nou, in het Duits recht is zelfs de toe-eigening van onroerend goed dat van niemand is mogelijk, dacht ik, en over het algemeen wordt bij het grof vuil zetten van een voorwerp gezien als het afstand doen van alle eigendomsrechten daarop, waardoor het een zaak die van niemand is (res nullius) wordt, dus ik denk dat de kans dat het qua eigendomsrechten e.d. gewoon mag vrij groot is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:40 schreef perezoso het volgende:
In duitsland hebben ze nog grof vuil, prachtige dingen staan daar aan de kant, weet iemand of je dat mag inladen zonder er een puinhoop van te maken ?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Enige mooie wat ik ooit bij het grofvuil heb gevonden was m'n eigen TV, vergissinkje van een huisgenoot![]()
Daar heb ik nog woordjes op geleerd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Flurry het volgende:
wow, da's best een ok schilderij idd... heb wel 's een perfect werkende MSX computer gevonden - jeugdsentiment![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |