Wij kopen altijd een nieuwe auto als het asbakje vol zit.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Agiath het volgende:
Kent het probleem...
Koopt dan meestal nieuwe schoenen
Nieuwe schoenen kopen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef iDex het volgende:
iemand een oplossing?
Ik verhuisde en nam een nieuwe identiteit aan. Wil niet meer gekoppeld worden aan een volle assanbakquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Wij kopen altijd een nieuwe auto als het asbakje vol zit..
Maar dat neemt niet weg dat die krengen op den duur nog steeds loskomenquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef iDex het volgende:
[..]
mgoed ik heb mijn schoenen pas gekocht
ik kreeg bij mijn schoenen wel 2 paar veters
Hehehequote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
hoe heten die dingen dan?
idd, daarom vraag ik om een oplossing voor dit probleem. welke plakbandtyppes zouden net zo hard zijn als de plasticjesquote:Op maandag 12 december 2005 23:57 schreef Wunk het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat die krengen op den duur nog steeds loskomen
plasticjes aan het einde van je veters...quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
Loopt dat niet verschrikkelijk moeilijk zo met je veters aan elkaar gebrand ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon aan elkaar smelten met een aanstekervlammetje, works perfect.
Creatief met schoenveters
nee, ze hebben echt een naamquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
plasticjes aan het einde van je veters...
Het einde is toch gebrokkeld, waardoor de veter zelf gaat rafelen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Wunk het volgende:
[..]
Loopt dat niet verschrikkelijk moeilijk zo met je veters aan elkaar gebrand ?
Idd, even iets warm maken, en dan met je vingers bij elkaar draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon aan elkaar smelten met een aanstekervlammetje, works perfect.
Wanneer er al wat plastic weg is, gewoon vervangen door ander plastic en dat eraan smelten.
Creatief met schoenveters
Inderdaad, oppassen is het altijd met die dingen, maar goed, als je ouders bent dan 12 moet je dat weten (want dan heb je daarvoor vast weleens je klauwtjes aan een aansteker verbrandquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, even iets warm maken, en dan met je vingers bij elkaar draaien.
Niet zo ver verwarmen natuurlijk dat het plastic brand want dan krijg je er gratis een paar katten kussentjes bij op je vingers.
Wat is er mis met in de Supermarkt wat Sorbovetertjes kopen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, even iets warm maken, en dan met je vingers bij elkaar draaien.
Niet zo ver verwarmen natuurlijk dat het plastic brand want dan krijg je er gratis een paar katten kussentjes bij op je vingers.
Maar ook wel 'malies'.quote:
Kind & badwater situatie.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Agiath het volgende:
Kent het probleem...
Koopt dan meestal nieuwe schoenen
Daar ga je al meteen de fout in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de Supermarkt wat Sorbovetertjes kopen?.
Die dingen heten geen nestels... hoe ze wel heten weet ik niet, maar nestels is de belgische benaming voor veters.quote:
knoop in leggen...quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef iDex het volgende:
iemand een oplossing?
Ja, dag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar ga je al meteen de fout in.
Hoezo kopen als je het zelf kunt maken? Of je moet natuurlijk een beroeps A-Techneut zijn.
vetereindstukstop-dopquote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
Ik wou net zeggen, niemand die er even de aansteker onder houdt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef McCarthy het volgende:
nieuwe veters of anders de uiteinde even affikken
Diskettes kosten ook geen drol, toch wil je het wel in je bezit houdenquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:47 schreef buzzer het volgende:
veters kosten bijna geen drol, dus gewoon nieuwe kopen
Yildiz, komt jouw naam nou van die Yildiz-tent die tegenover het Westeinde MCH zit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Diskettes kosten ook geen drol, toch wil je het wel in je bezit houden
Nee, het gaat mij niet om een nieuwe veter kopen, het gaat om het gepruts om er een nieuwe in te zitten, geen zin in als t niet nodig is
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef Topmaat het volgende:
Ik: Je veters zitten los !!!
Piet: Huh, niet waar...
Ik: 13 December !!!![]()
![]()
![]()
Daarom vertelde ik hem ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
haha ik vond m serieus nog goed ook
Flugelbindersquote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
Bijna, daar zit er inderdaad ook 1. Nee, ik heb hem van Yildiz Döner op het Paul Krugerplein, even een klein stukje verder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yildiz, komt jouw naam nou van die Yildiz-tent die tegenover het Westeinde MCH zit?
Ik loop er tegenwoordig bijna elke dag langs en vraag het me steeds af.
Groetjes Veldmuis...![]()
Oh nee, BBQ-kip
Als die plasticjes aan het einde van je veters loskomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Die dingen heten geen nestels... hoe ze wel heten weet ik niet, maar nestels is de belgische benaming voor veters.
Ja, in die pauperbuurt komt ik nooit hoor, Paul Krugerpleinquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bijna, daar zit er inderdaad ook 1. Nee, ik heb hem van Yildiz Döner op het Paul Krugerplein, even een klein stukje verder.
Ja, ik koop ook geen nieuwe schoenen als die plastic dingetjes eraf zijn. Je kunt bijvoorbeeld ook zelf een stukje plakband er omheen plakken. Dan bespaar je je eigenlijk wel geldquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen heeft het over nieuwe schoenen kopen maar ooit gedacht aan nieuwe veters kopen?
Tss dan moet je dus eerst plakband kopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, ik koop ook geen nieuwe schoenen als die plastic dingetjes eraf zijn. Je kunt bijvoorbeeld ook zelf een stukje plakband er omheen plakken. Dan bespaar je je eigenlijk wel geld. En als dat niet werkt dan maar nieuwe veters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |