Ik heb nog een p4 2,00 ghz processor. Waarop het hoogste bod tot nu toe 50 euro is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Hier ¤25,- inc. verzending.
Toevallig geen geheugen erbij of een processor ?
75 euro incl verzenden voor mobo en cpu.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb nog een p4 2,00 ghz processor. Waarop het hoogste bod tot nu toe 50 euro is.
Zie:
[TK] Intel Pentium 4 CPU 2.00GHz
Bod genoteerd, en er zit geen koeler bij.quote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Shagya het volgende:
[..]
75 euro incl verzenden voor mobo en cpu.Als er koeler bijzit 80 euro.
![]()
Ik zal ook nog even kijken voor een reepje geheugen. Is dan wel 256 MB. Die heb ik hier geloof ik nog liggen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Shagya het volgende:
[..]
75 euro incl verzenden voor mobo en cpu.Als er koeler bijzit 80 euro.
![]()
Voeding heb ik ook nog wel ja.quote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef perezoso het volgende:
mobo & cpu 80 euro incl verzenden (zonder geheugen)
Evt (bijpassende) voeding te koop ?
quanta costa ? (merk, is ie beetje stil und wieviel watt ?)quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voeding heb ik ook nog wel ja.
en wat is de meerprijs ?quote:Op maandag 19 december 2005 18:16 schreef TheGeneral het volgende:
Q-tec 350 watt. Geen idee of hij stil is of niet.
Werken doet hij wel. 10tje ofzo, voor de voeding.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
en wat is de meerprijs ?
Dus je weet ook niet of die werkt ? (de voeding)
Als je de moederboard-verpakking nog hebt doe je 'm daarin en daarnaast of er boven de andere dingen, dus doos in doos.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Is goed, alleen even kijken of ik dat apart moet versturen of niet. Want zo'n voeding kan het moederbord beschadigen. Enig idee hoe ik dat het beste kan doen?
De moederbord verpakking heb ik niet meer, maar daar vind ik wel wat op. Boekje en drivers heb ik nog. (nieuwste drivers ook eventueel van internet te halen).quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:53 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als je de moederboard-verpakking nog hebt doe je 'm daarin en daarnaast of er boven de andere dingen, dus doos in doos.
Boekjes en drivers van het moederbord heb je hopenlijk nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |