Op het usenet staat dat synoniem voor een dikke knuffel!quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
waarom al die haakjes
heb je problemen met je toetsenbord?
quote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En nu is het potverdorie genoeg geweest Utrechtste straatrat. Laat beertje met rust.![]()
![]()
![]()
Een grote waffel, maar ondertussen het grootste watje hier.![]()
Hallo trouwens![]()
och de pottenbende krijgt steun hoor!quote:
Ja en dalijk zijn we de deegroller bendequote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
och de pottenbende krijgt steun hoor!![]()
Was het deze?????quote:Op maandag 12 december 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Prima, we hebben oma blij gemaakt met een kerstboompie![]()
Wat ben jij enorm zwak zeg.. Ik had meer van van je verwacht. Altijd lachen als jij een muur van onnozelheid om je optrekt om de stompzinnigheid daarachter te verdoezelen, zoals je deed met je postings in deze servival reeks. Je maakt het forum vuil, je bent verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cuallquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
....., maar zo zijn we niet getrouwd.
Ik sprak je ook niet aan, lieverd! Ik had weer iets gevonden in de TT!quote:
ok ok ik ga wel weer terug naar het usenet. Dit gaat me veel te verquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm zwak zeg.. Ik had meer van van je verwacht. Altijd lachen als jij een muur van onnozelheid om je optrekt om de stompzinnigheid daarachter te verdoezelen, zoals je deed met je postings in deze servival reeks. Je maakt het forum vuil, je bent verschrikkelijk.
Je wordt per post meelijwekkender. Probeer nu eens een tekst op te stellen waar een zichzelf respecterend mens zich niet voor hoeft te schamen. Je bent een muppet, blijf vooral de clown uithangen. Post voortaan een boodschap zonder de indruk te geven je kop dom tegen je toetsenbord te rammen.
Sherlockdeminsquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik sprak je ook niet aan, lieverd! Ik had weer iets gevonden in de TT!![]()
Je kan 't echt niet, he?quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij Kloothommel, ga effe je tandenpoetsen á la Lieske............doe maar 3x
![]()
Neequote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het deze?????
[afbeelding]
Hallo trouwens![]()
Neequote:
Ta,tu,ta,tu....................hier komt de anti-mallootbrigadequote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall![]()
![]()
![]()
Help je mee Bommie eens goed aan te pakken?
Die malloot denkt hier de dienst uit te maken, maar zo zijn we niet getrouwd.
Dat is het betere werkquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee![]()
Een hele echte boom, wel klein, maar echt een lieffie, en oma was er héél blij mee![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ik ga wel weer terug naar het usenet. Dit gaat me veel te ver![]()
Heb je ook halve echte bomen danquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee![]()
Een hele echte boom, wel klein, maar echt een lieffie, en oma was er héél blij mee![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je ook halve echte bomen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |